Nuo pat pirmųjų metrų iniciatyvos ėmėsi praeitame etape skausmingą avariją patyręs suomis Tommi Makinen su „Hyundai i20 R5“. Visgi skandinavą netruko aplankyti pirmojo etapo prisiminimai, nes jis ir vėl buvo priverstas pasitraukti patyręs avariją ketvirtajame greičio ruože. Šiam pasitraukus, į priekį išsiveržė dalyviai, vairuojantys WRC klasei parengtą techniką, todėl įpusėjus raliui lyderio poziciją užėmė realiose ralio varžybose dalyvaujantis suomis Ville Pynnonen, kuriam į nugarą kvėpavo lietuvis Arūnas Gylys, atsilikdamas vos 0,2 sek. atstumu. Už jų rikiavosi „Rally 2“ įskaitos būrys, kurio priešakyje važiavo švedas Tobias Hult.
Likus vos 4 greičio ruožams ir V. Pynnonen pasitraukus dėl avarijos, intriga dėl nugalėtojo vardo išliko labai didelė: pirmąją poziciją perėmė Arūnas Gylys, įkandin jo už 3 sekundžių rikiavosi T. Hult, trečias – dar dviem sekundėmis atsilikdamas buvo Jurek Bogdanowicz iš Lenkijos.
Finalinėje ralio sekcijoje prie lyderio pasitraukimo dėl avarijos tradicijų prisidėjo ir A. Gylys. Tokiu būdu priešakyje nebelikus WRC technikos, dėl ralio nugalėtojo titulo kovoti liko tik greičiausi R5 klasės automobilius pilotuojantys vairuotojai. Nors J. Bogdanowicz pavyko aplenkti komandos draugą T. Hult, tačiau po ralio nagrinėjant įrašus iš automobilių, paaiškėjo, kad lenkas neleistinai kirto trasą, o tai jam uždirbo 10 sekundžių baudą. Taigi, tiek e-LARČ 2, tiek ir bendrojoje ralio įskaitoje pergalę iškovojo T. Hult, antras liko Jurek Bogdanowicz, o trečiąją vietą pelnė suomis Juho Liimatainen.
Pirmojoje įskaitoje, kurioje varžosi galingiausi WRC automobiliai, po paskutinio greičio ruožo dramos pirmąją vietą pelnė estas Gabriel Simson, aplenkęs lenką Damian Skupien. Trečioje vietoje liko graikas Akis Giovos. Tiesa, trejetukas galėjo atrodyti visiškai kitaip, nes ralio pradžioje greičiausi joje buvo vėliau avarijas patyrę V. Pynnonen su A. Gyliu bei Joonas Lonn, kuris pasitraukė dėl techninių priežasčių.
e-LARČ 3 įskaitos pirmajame trejetuke santykius aiškinosi suomiai. Antrajame etape iš eilės nepralenkiamas buvo suomis Janne Laahanen, pralenkęs tautiečius Joonas Hamalainen ir Aleksi Hallia. Pastarasis, skirtingai nei kiti, vairavę galingus dešimtosios kartos „Mitsubishi Lancer Evolution“, pilotavo beveik dvigubai silpnesnį, tačiau lengvesnį „Ford Fiesta Rally3“.
Ketvirtojoje įskaitoje, kurioje varžosi automobiliai, varomi tik priekine ašimi, antrą pergalę iš eilės solidžia persvara pasiekė suomis Aleksi Paakinnen. Antras finišo liniją kirto estas Egert Tõkke, trečias liko latvis Atis Licis.
BMW automobilių įskaitoje (e-LARČ 5) greičiausias buvo ukrainietis Oleksandr Arych, už jo finšavę Valdas Džiaugys ir lenkas Jan Gorczyca užėmė atitinkamai antrą ir trečią pozicijas.
Artimiausias „Atlantis Games e-LARČ“ etapas, skirtas vėliau šį mėnesį suplanuotam Viekšnių raliui startuoja jau šį ketvirtadienį ir tęsis iki vėlyvo liepos 12-osios vakaro.
„Atlantis Games e-LARČ“ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.
Naujausi komentarai