Stringa iš vieno Vidaus reikalų ministerijos departamento kitam perduotų duomenų registrų darbas, todėl sulėtėjęs vairuotojų pažymėjimų išdavimas „Regitroje“, sunkumų turi ir pasieniečiai, taip pat policija. Naujasis registro prižiūrėtojas pripažįsta: nors per testavimą problemų nekilo, pradėjus dirbti, sujungtos skirtingos sistemos ėmė nesusikalbėti tarpusavyje.
Karštis dabar turbūt pagrindinis srautų reguliuotojas – žmonių viename „Regitros“ filiale perpiet – vos keliolika. Bet ir tie patys sako, dokumentų tvarkymas vyksta ne taip greitai, kaip norėtųsi.
Gauti vairuotojo pažymėjimą dabar užtrunka ilgiau, nes sulėtėjęs duomenų tikrinimas – „Regitra“ atsakymą į būtinas užklausas, užuot gavusi iškart, gauna su pavėlavimu. O susimokėję už skubų pažymėjimo keitimą, sutartu laiku gali išvis jo negauti.
„Prieš įteikiant vairuotojo pažymėjimą, privalome patikrinti, ar jam neatimta teisė vairuoti. Kai šio patikrinimo neįmanoma atlikti, negalime atspausdinti įteikimo pažymos“, – teigia „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Sunkumų turi ir policija, pasieniečiai. Visi šie pareigūnai naudojasi administracinių teisės pažeidimų ir eismo įvykių registrų duomenimis. Iš viso priėjimą prie jų turi apie 80 institucijų.
Nuo liepos 1 d. registrus iš Policijos departamento perėmė Informatikos ir ryšių departamentas. Jo vadovas neslepia, kad trikdžiai kilo pradėjus realiai dirbti; bandant sistemas viskas vyko greitai ir sklandžiai. Šiandien informacijos keitimasis esą dar per lėtas.
„Netenkina mūsų, kaip lėtai bendrauja sistemos tarpusavyje. O problemą planuojame pašalinti šią savaitę [...]. Greičiausiai, kad jau trečiadienį sistema turėtų veikti normaliu režimu“, – sako Informatikos ir ryšių departamento direktorius Evaldas Serbenta.
Duomenų tvarkymas iš vienų rankų į kitas, anot Vidaus reikalų ministerijos atstovo, perduotas, nes norima, kad visi būtų vienoje vietoje.
Naujausi komentarai