Aštrėjanti duonkepių konkurencija skatina imtis naujų akcijų. Kai kurios kepyklos Kaune duoną į prekybos centrus pradėjo vežti dusyk per dieną: rytą ir prieš 17 val., kai parduotuves užplūsta daugiausia pirkėjų.
„Šviežia duona rytą nieko nenustebinsi. Norėdami, kad pirkėjai rinktųsi būtent mūsų produkciją, turime pasistengti, kad ji būtų šviežesnė negu kitų“, – sakė „Fazer“ kepyklos prekybos direktorius Mindaugas Snarskis.
Siekdama pirkėjų lojalumo bendrovė nusprendė duoną į prekybos centrus pristatyti du kartus per dieną: rytą ir popiet. Popiet vežama duona pradedama kepti vidurdienį, iki pusės ketvirtos ji pakraunama į automobilius, apdangstoma šilumą sulaikančiais audiniais ir išgabenama į prekybos centrus. Šviežios popiečio duonos galima rasti tik Kaune, didžiausiose prekybos tinklų parduotuvėse.
Naujausi komentarai