Iki šiol registruoti „Smart-ID Basic“ ir naudoti tik prisijungimui prie savo banko paskyros buvo galima per interneto banką, o kvalifikuotą „Smart-ID“ paskyrą, su kuria galima naudotis visomis el. paslaugomis, – mobiliuoju parašu, asmens tapatybės kortele ar nuvykus į banko padalinį, teigiama pranešime.
Dabar su automatiniu biometriniu asmens tapatybės patvirtinimu galima nuotoliniu būdu susikurti naują „Smart-ID“ paskyrą, kai pakeičiamas išmanusis įrenginys, baigiantis ar pasibaigus paskyros galiojimui, atnaujinti „Smart-ID Basic“ paskyrą į kvalifikuotą „Smart-ID“, su kuria galima naudotis visomis el. paslaugomis.
Norėdamas naudoti biometrinį tapatybės patvirtinimo būdą vartotojas privalo turėti galiojantį asmens dokumentą – pasą ar asmens tapatybės kortelę – ir išmanųjį mobilųjį įrenginį su veikiančia kamera ir NFC galimybe. Vartotojas taip pat turi būti anksčiau naudojęs „Smart-ID“ ir turėti naujausią šios programėlės versiją.
„Smart-ID“ paskyra, sukurta naudojant biometrinį autentifikavimą, yra lygiavertė fiziniam autentifikavimui. Ji „Smart-ID“ vartotojų gali būti naudojama visoms el. paslaugoms pasiekti, su ja sudarytas skaitmeninis parašas yra lygus ranka rašytam ir atpažįstamas visoje ES.
Šiuo metu Lietuvoje „Smart-ID“ autentifikavimo internete sprendimu, jungdamiesi prie savo banko, finansinių, komunalinių ir kitų įmonių paslaugų paskyrų, naudojasi daugiau kaip 1,2 mln. žmonių, o trijose Baltijos šalyse – daugiau kaip 2,65 mln. žmonių.
Naujausi komentarai