Po dvejus metus trukusių darbų rekonstruotas europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica" ruožas nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Mockavos geležinkelio stoties.
Trylikos kilometrų ilgio geležinkelio ruože (1435 mm vėžės pločio kelias), prasidedančio už Mockavos geležinkelio stoties ir pasibaigiančio Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra, rekonstruota 16 pralaidų, 8 pervažos, 4 tiltai, įrengta 326 metrai garsą slopinančių sienučių. Visas ruožas aptvertas plieninio rezgimo tinklo tvorele, siekiant apsaugoti migruojančius gyvūnus. Rekonstravus šią atkarpą keleivinių traukinių greitis padidės iki 120 km/h, o prekinių – iki 80 km per valandą. Taip pat rekonstruota 11 kilometrų Mockavos geležinkelio stoties kelių, atstatytas automatinis bėgių vėžės pločio keitimo mechanizmas, praneša Geležinkelių infrastruktūros direkcija.
Sutarties vertė – 24,7 mln. EUR be PVM. Darbus atliko UAB „Geležinkelio tiesimo centras" kartu su subrangovais UAB „Alkesta", AB „Eurovia Lietuva", UAB „Fima", UAB „Gatas" ir UAB „Tilta". Ruožo techninės priežiūros paslaugas teiks UAB „Tiltų ekspertų centras", o statinio projekto vykdymo priežiūrą vykdė „Eisenbahn-und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt".
"Rail Baltica” – vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. AB „Lietuvos geležinkeliai" yra „Rail Baltica" projekto vykdytojas Lietuvos teritorijoje. Europos sąjungos TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis finansuojamos dvi „Rail Baltica" projekto dalys mūsų šalies teritorijoje – europinės vėžės rekonstrukcija ir tiesimas nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Marijampolės bei esamos geležinkelio linijos rekonstrukcija nuo Šiaulių iki Lietuvos ir Latvijos sienos.
Naujausi komentarai