- Ieva Šernienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kauniečio Ginto laukė reikšmingas įvykis – turėjo būti suleista antroji vakcinos nuo COVID-19 dozė. Tačiau kelionę link vakcinavimo centro aptemdė akibrokštas. „Bolt“ vairuotojas, sužinojęs, kad keleivis vyksta skiepytis, kategoriškai atsisakė jį vežti ir liepė išlipti iš automobilio.
Kaip portalo kauno.diena.lt žurnalistams pasakojo Gintas, birželio 18-osios popietę „Bolt“ automobilio jis laukė netoli autobusų stoties, Bažnyčios gatvėje. Iš šios lokacijos Gintas turėjo pasiekti Kauno ledo rūmus, kuriuose yra įsikūręs vakcinavimo centras.
Vairuotojo antivakserio akibrokštas
„Aš vykau skiepytis antrąja doze. Buvo paskirtas laikas, išsikviečiau „Bolt“. Kai užsakai kelionę, vairuotojas mato, kur važiuoti. O jis manęs klausia: „Kur važiuoti?“. Sakau: „Matai, pas tave parašyta gi“. Jis sako: „Ar ne vakcinuotis tu važiuoji?“. Pasakiau, kad taip. O jis sako, kad yra krikščionis ir dar kažkokį žodį pasakė, kurio neišgirdau. Sako: „Aš pats prieš skiepus ir aš visus noriu atkalbėti ir jūsų nevešiu““, – antivakserio vairuotojo akibrokštą prisiminė kaunietis.
Freepik.com nuotr.
Išgirdęs tokį išsireiškimą Gintas pagalvojo, kad „Bolt“ vairuotojas tiesiog juokauja. „Paklausiau, ar jis juokauja. O jis man sako: „Ne, aš labai rimtai. Aš tikrai jūsų nevešiu, prašau išlipti iš mašinos“. Supratau, kad nėra dėl ko ginčytis su tokiu žmogumi ir išlipau“, – kalbėjo pašnekovas.
Kaip pasakojo Gintas, jo kelionė truko neilgai – į „Bolt“ automobilį sėdęs Bažnyčios gatvėje, joje ir išlipo. „Kol mes išsiaiškinome, jis mane pavežė gal dešimt metrų“, – patikslino vyras.
Paklausiau, ar jis juokauja. O jis man sako: „Ne, aš labai rimtai. Aš tikrai jūsų nevešiu, prašau išlipti iš mašinos“.
Tą pačią dieną Gintas sulaukė žinutės, kad jo kelionė kainavo 2,6 euro. Tiesa, kaunietis už kelionę planavo atsiskaityti ne elektronine bankininkyste, o grynaisiais pinigais. Todėl vyras stebėjosi: nors jis už kelionę nemokėjo nė cento, tačiau informacija apie atsiskaitymą jį visgi pasiekė. „Man atėjo tokia žinutė. Aš nežinau, kaip ir ką jis padarė: gal pats susimokėjo? Kiek žinau, vairuotojams nėra gerai, jei išlaipina keleivį, tai gal jis tiesiog imitavo, kad kelionė buvo trumpa, norėjo, kad jo fokusai neišlįstų?“ – svarstė vyras.
Vis gi, savo kelionės tikslą kaunietis pasiekė.
„Išsikviečiau kitą taksi. Šiek tiek pavėlavau, bet mane įleido, gavau vakciną ir grįžau. Bet vis galvoju, kad jei tokie durneliai po miestą važinėja... Ir taip ne visi žmonės nori skiepytis. Tokiu vairuotoju turėtų susidomėti net ir valstybės lygiu“, – stebėjosi Gintas ir tikino, kad šio įvykio nepamirš dar ilgai.
„Bolt“ pozicija
Kaunietis Gintas piktinosi ir „Bolt“ komunikacija. Pasak vyro, internete trūksta kontaktų, kuriais klientai galėtų kreiptis, pavyzdžiui, dėl tokių incidentų. „Reikia „Bolt“ pasakyti, kad žinotų, kokius vairuotojus jie į darbą priima. Bet jiems prisiskambinti neįmanoma, aš neradau jokio telefono numerio. Galima parašyti jiems žinutę, tačiau turi laukti – gal jie atrašys, gal ne“, – teigė kaunietis.
Nors Gintas ir nenufotografavo automobilio valstybinio numerio, tačiau „Bolt“ programėlės skiltyje „Kelionių istorija“ galima rasti pavėžėjo vardą ir pavardę. Žinodami šiuos duomenis, portalo kauno.diena.lt žurnalistai kreipėsi į „Bolt“ atstovus ir paprašė pakomentuoti situaciją.
Justinos Lasauskaitės nuotr.
„Apgailestaujame keleivio už patirtus nepatogumus – šią situaciją, kaip ir kiekvieną incidentą ar nesutarimą tarp keleivio ir pavėžėjo, vertiname individualiai. Neaiškumai dėl apmokėjimo už konkrečią kelionę taip pat sprendžiami individualiai su klientu, jam kreipusis į „Bolt“ Klientų aptarnavimo komandą. Keleiviai bet kuriame Lietuvos mieste tai padaryti gali keliais būdais: programėlėje, pasirinkus konkrečią kelionę, su kuria kilo problemų, arba elektroniniu paštu vilnius@bolt.eu“, – vardijo „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.
Kokiu atveju vairuotojas gali atsisakyti vežti keleivį? „„Bolt“ vairuotojas turi teisę atsisakyti vežti keleivį, tačiau nuolat nepriimant užsakymų, automatiškai mažėja jo aktyvumo balas, kuriam drastiškai nukritus pavėžėjo paskyra gali būti blokuojama. Klientų aptarnavimo komanda, gavusi užklausą dėl netinkamai suteiktų paslaugų ar nepriimtino vairuotojo elgesio, taip pat sprendžia, ar su pavėžėju tęsti bendradarbiavimą“, – teigė bendrovės vadovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Molėtuose atidarytas didžiausias Lietuvoje saulės energijos parkas2
Molėtų rajone antradienį atidarytas didžiausias Lietuvoje saulės energijos parkas, kuris užtikrins energijos tiekimą maždaug 28 tūkst. namų ūkių per metus, skelbia Energetikos ministerija. ...
-
Kviečia į renginį „Lietuvai – 1015“: grilio sezono atidarymas ir rekordas
Gegužės 9 d. Griliai.lt kviečia Jus į neeilinį renginį, kuriame turėsite galimybę drauge atšvęsti Lietuvos paminėjimo rašytiniame šaltinyje ir jos de facto pripažinimo 1015-ąsias metines, pradėti naująjį grili...
-
„Citus“ ekspertai: neišsipildę pirkėjų lūkesčiai dėl „Euribor“ nusviedė Vilniaus rinką metus atgal
Naujausi „Citus“ analitikų stebimi rinkos duomenys atskleidžia, kad nors pirminėje Vilniaus būsto rinkoje pasiūla išaugo, paklausa po pirmojo šių metų ketvirčio aktyvumo sumažėjo iki prieš metus matyto lygio, o Kaune ...
-
Lietuvos energetikos agentūros vadove paskirta A. Bagočiutė3
Nuolatine Lietuvos energetikos agentūros (LEA) vadove paskirta iki šiol laikinai jai vadovavusi Agnė Bagočiutė. ...
-
„Tele2“ – tvariausia telekomunikacijų bendrovė Europoje, skelbia „Financial Times“2
„Tele2“ grupė pripažinta tvariausia telekomunikacijų sektoriaus įmone Europos klimato lyderių reitinge. Šį sąrašą kasmet sudaro „Financial Times“ ir statistikos bendrovė „Statista“. Bendrame reitinge, ...
-
Siūloma dar metams pratęsti bankų laikinojo solidarumo mokestį1
Mišrioje Seimo narių grupėje dirbantis Lietuvos regionų partijos pirmininkas Jonas Pinskus ir jo pavaduotojas Andrius Palionis siūlo dar metams – iki 2025 -ųjų pabaigos – pratęsti bankų laikinojo solidarumo mokestį. ...
-
Bankrotavo „Memel Logistics“: visi darbuotojai – atleidžiami7
Krovinius tarptautiniais maršrutais visoje Europoje gabenanti įmonė „Memel Logistics“ atleidžia visus 39 darbuotojus ir pranešė apie tai Užimtumo tarnybai. ...
-
„Pieno žvaigždės“ išmokės 6,3 mln. eurų dividendų1
Viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių šalyje „Pieno žvaigždės“, praėjusiais metais uždirbusi 13,3 mln. eurų audituoto grynojo pelno, šiemet dividendams skiria 6,3 mln. eurų, arba 0,14 euro akcijai. ...
-
„Rokiškio sūris“ dividendams vėl skyrė 5,25 mln. eurų
Viena didžiausių pieno perdirbimo bendrovių Lietuvoje „Rokiškio sūris“ dividendams šiemet kaip ir praėjusiais metais skyrė 5,25 mln. eurų – 15 centų akcijai. ...
-
Į naujos kadencijos „Baltpool“ ir „Litgrid“ valdybą išrinkti nauji nariai
Tarptautinės biokuro biržos „Baltpool“ naujos kadencijos valdyboje dirbs keturi nauji nariai – Dainius Liulys, Mindaugas Navikas, Simona Grinevičienė ir Valdemaras Bagdonas. ...