Quantcast

Klaidinančią reklamą naudojusioms juvelyrikos įmonėms – blogos žinios

  • Teksto dydis:

Trylika juvelyrikos dirbiniais prekiaujančių įmonių iki gegužės 2 dienos privalo nutraukti arba pakeisti galbūt klaidinančias reklamas, pareiškė Konkurencijos taryba.

Tarybos ekspertai patikrino 31 interneto svetainę, prekiaujančią juvelyrika ir papuošalais, bei įvertino 45 reklamas, iš jų 16 buvo su pažeidimais. Vartotojus galėjo klaidinti teiginiai apie „didžiausią žiedų asortimentą“ ir esą gydomąjį poveikį turintį papuošalą. Tačiau įmonių paprašius pateikti įrodymus, pagrindžiančius tokius teiginius, jos jų neturėjo, rašoma pranešime.

Be to, nustatyta, kad palyginamosios gaminių kainos taikytos seniai, kai kuriais atvejais įmonės nukainotus, su nubrauktomis didesnėmis kainomis gaminius siūlė kelerius metus, tikėdamosi išparduoti likučius.

Anot tarybos, dauguma bendrovių reklamas jau pakeitė arba įsipareigojo artimiausiu metu pakeisti. Įmonių pavadinimų taryba neskelbia. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių