- Jurgita Andriejauskaitė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Sugriuvęs Kėdainių tiltas buvo įtrauktas į 73 blogos arba labai blogos būklės tiltų sąrašą ir jį pagal finansavimo galimybes planuota rekonstruoti iki pernai metų pabaigos, tačiau pristigta lėšų, sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevčius.
Žurnalistams Kėdainiuose antradieni jis tvirtino, kad lėšų remontams trūks ir šiemet.
„Visi suprantame, kad finansavimas nėra paskutinėje vietoje. Ne veltui tiek Susisiekimo ministerija, tiek Kelių direkcija kėlė klausimą dėl finansavimo didinimo ir šiems metams, ir praėjusiems metams. Tas nebuvo išgirsta. Finansavimas buvo patvirtintas toks, koks pernai, neatsižvelgiant į tai, kad infliacija sudarė 20 procentų ir atitinkamai 20 proc. darbų bus galima mažiau padaryti“, – sakė R. Lipkevičius.
Anot jo, visos numatytos sutartys vykdomos pagal finansines galimybes, taip pat ir pasirašyta sutartis su Kėdainių rajono savivaldybe dėl minimo tilto rekonstrukcijos. Šis tiltas yra įtrauktas į 73 blogos arba labai blogos būklės tiltų sąrašą.
„Iš principo, kai nėra pinigų, klausimas, ar galima nueiti į parduotuvę ir nusipirkt prekių, o į skolą darbų niekas neatlieka. Visos sutartys vykdomos pagal finansines galimybes, visi įsipareigojimai savivaldybei bus padaryti. Juo labiau, konkursas rekonstrukcijai buvo paskelbtas“, – teigė Kelių direkcijos vadovas.
Anot jo, šiuo metu vykdomi tilto projektavimo darbai. Iki šiol planuota, kad rekonstrukcija galėtų prasidėti šių metų pabaigoje.
Kelių direkcijos vadovas teigė skubiai organizuosiantis susitikimą su projektuotojais, kad išsiaiškintų, ką abi šalys gali padaryti, kad projektas būtų parengtas anksčiau.
„Sutartis buvo pagal finansines galimybes iki 2022 metų pabaigos, tačiau, pabrėžiu, kad pinigų trūkumas yra aktuali problema. Ne tik tiltai, bet ir bendra kelių būklė yra apgailėtina. Minėta nuolat, kad 30 proc. neatitinka keliamų reikalavimų“, – sakė R. Lipkevičius.
Šiuo metu, jo žiniomis, tvarkomas ir itin prastos būklės Meškinio tiltas, Paparčio viadukas.
„Vienu metu dirbti su 72 objektais, per metus 364 milijonus nukreipti į tiltus nėra galimybes“, – teigė R. Lipkevičius.
Anot jo, lėšos paskirstomos visam tinklui – pėsčiųjų perėjoms, dviračių takams, dangoms ir kitai infrastruktūrai, tačiau „pinigų trūkumas yra akivaizdžiai matomas“.
Jokių indikacijų nebuvo, kad gali atsitikti, kas atsitiko.
Pasak vadovo, labai blogos būklės tiltas buvo apžiūrimas kas savaitę, tačiau „jokių indikacijų nebuvo, kad gali atsitikti, kas atsitiko“.
Kelių direkcija kreipėsi į savivaldybę, kad būtų peržiūrėti vaizdo įrašai gavus informacijos, jog tiltu galėjo važiuoti sunkiasvoris transportas, nors eismas dėl jo būklės buvo apribotas leidžiant judėti transportui iki 20 tonų.
Kėdainių rajono savivaldybė antradienį paskelbė, kad matant padidėjusį tiltų, o ypač įgriuvusiojo, apkrovimą, ji praėjusiais metais du kartus kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją, kad būtų įvertinta objekto būklė, tačiau išvadų teigė negavusi.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Litgrid“: po remonto sėkmingai įjungta „NordBalt“ elektros jungtis su Švedija2
Lietuvos ir Švedijos elektros jungtis „NordBalt“ antradienio vakarą įjungta po remonto ir tapo prieinama einamosios paros elektros prekybai, informuoja „Litgrid“. ...
-
LTOU pirks iki 15 naujų Vilniaus oro uostui skirtų elektrinių autobusų
Lietuvos oro uostai (LTOU) planuoja įsigyti iki 15 naujų elektrinių autobusų, skirtų aptarnauti keleivius Vilniaus oro uoste. ...
-
Patvirtinta faktais – „Maximoje“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias 12 mėnesių1
Pastaruosius 12 mėnesių iš eilės pigiausiai apsipirkti šalies gyventojai galėjo prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse. Šį faktą patvirtina kainas lyginančio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ atliktas tyrimas...
-
Kandidatai į prezidentus įžvelgia grėsmę: pasigirdo raginimų nacionalizuoti „Ignitį“2
Kandidatai į prezidentus sako, kad dabartinė situacija elektros rinkoje, kuomet didžiausią elektros rinkos dalį be didesnės konkurencijos turi nepriklausomas tiekėjas „Ignitis“, yra neraminanti. Jų teigimu, konkurencijos nebuvimas gali lemt...
-
Kauno kolegijos palinkėjimas ketinančiam studijuoti: atrask savo arkliuką1
„Atrask savo arkliuką“ – skambia žinute, o kartu ir linkėjimu Kauno kolegija pasitinka tuos, kurie šiemet dairosi studijų ir laukia artėjančio bendrojo priėmimo į aukštąsias mokyklas laikotarpio. Pasak kolegijos atstov...
-
„Bolt“: per mažiau nei mėnesį Vilniuje dingo 80 proc. šalmų prie paspirtukų9
Per mažiau nei keturias savaites, nuo tada, kai Vilniuje prie 600 elektrinių paspirtukų buvo pridėti šalmai, dingo beveik 500 šių saugumo priemonių, skaičiuoja judumo platforma „Bolt“. Įmonė planuoja, kad iki gegužės pabaig...
-
„Citus“ projektai: Kaune ruošiamasi „Radio City by CITUS“ projekto antrojo etapo darbų pradžiai3
Kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanijos „Citus“ Kaune, prestižiniame Žaliakalnio rajone valdomame projekte „Radio City by CITUS“ pradedamas antrasis etapas – pradėta priešprojektinių pasiūlymų vie&sc...
-
Žaliųjų atliekų aikštelės Kauno regione – viskas, ką reikėtų žinoti3
Niekam ne paslaptis, kad lietuviai visad mėgo sodininkystę, daržininkystę ir nuo senų senovės nevengia būti arti gamtos, ją puoselėja. Neatsilikdami nuo tendencijų, šiuolaikiniai Lietuvos gyventojai taip pat atsakingai rūšiuoja atlieka...
-
Po Molėtų gyventojų skundų dėl prastos geriamojo vandens kokybės – specialistų atsakas
Molėtų miesto gyventojams pranešus apie galimą geriamojo vandens taršą, UAB „Molėtų vanduo“ atliko bakteriologinį ir parazitologinį tyrimus. Specialistai pranešė, kad iš Molėtų vandenvietės miestui tiekiamas ...
-
D. Matijošaitis: nebuvo labai etiška spausti tėtį dėl „Vičiūnų“ gamyklos Kaliningrade (interviu)64
„Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis sako, kad jo tėvui, Kauno merui Visvaldui Matijošaičiui, tekęs spaudimas dėl įmonės gamyklos Kaliningrade „nebuvo etiškas“. Pasak jo, į kilusius klausimu...