Demonstracinės padangos pasipriešinimas riedėjimui taip pat buvo mažesnis, palyginti su etalonine padanga, pagaminta iš tradicinių medžiagų. Mažesnis pasipriešinimas riedėjimui reiškia, kad padanga gali padėti sutaupyti daugiau degalų ir sumažinti anglies dioksido pėdsaką.
„Toliau darome pažangą siekdami savo tikslo – iki 2030-ųjų pristatyti pirmąją 100 proc. tvarių medžiagų padangą pramonėje“, – sakė Chrisas Helselis, vyresnysis „Goodyear Tire & Rubber Company“ viceprezidentas ir vyriausiasis technologijų vadovas.
90 proc. tvariųjų medžiagų demonstracinę padangą sudaro septyniolika sudedamųjų dalių iš dvylikos skirtingų komponentų, tarp jų – keturių skirtingų rūšių suodžiai (šia technologija siekiama mažinti anglies dioksido išmetimą, užtikrinti žiediškumą ir naudoti biologinės kilmės anglių, kartu užtikrinant eksploatacines savybes), sojų pupelių aliejus (tai biologinis šaltinis, padedantis sumažinti „Goodyear“ naudojamų naftos produktų kiekį), aukštos kokybės silicio dioksidas, pagamintas iš ryžių lukštų atliekų likučių (RHA silicio dioksido) – ryžių perdirbimo šalutinio produkto, kuris dažnai išmetamas ir patenka į sąvartynus, o tradicinės iš naftos pagamintos dervos pakeistos biologiškai atsinaujinančiomis pušų dervomis.
„2022-aisiais tyrėme naujas technologijas, kad ne tik įrodytume, jog galime pagaminti 90 proc. tvarių medžiagų demonstracinę padangą, bet ir šiais metais pagamintume padangą, kurioje tvarių medžiagų kiekis siekia 70 proc.“, – reziumavo Ch. Helselis.
Naujausi komentarai