MECHANIKO PATARIMAI
Perkame automobilį
Išaiškiname įdaužtą
Rinkdamiesi naudotą mašiną, pirkėjai stengiasi rasti tokią, kuri anksčiau nebuvo įdaužta. Deja, praktiškai nerealu rasti trejų ar penkerių metų mašiną, kuri anksčiau niekur nebuvo prisiglaudusi savo “kūnu”. Todėl reikia išsiaiškinti, kuri patikusio egzemplioriaus kėbulo dalis pakeista ir kokiu būdu buvo remontuojama. Po avarijos kėbulo dalys galėjo būti pakeistos naujomis arba išlygintos senosios. Pirmuoju atveju avarijos pasekmės minimalios ir susijusios tik su tuo, kad autoserviso meistrams ne visada pavyksta pritaikyti spalvą, nes “gimtieji” dažai galėjo išblukti. Beje, gana sudėtinga aptikti tokio remonto pėdsakus, jeigu jis buvo atliktas pakankamai gerai.
Traukos jėga
Jeigu vienos ar kitos kėbulo detalės buvo išlygintos, tai jau blogiau. Tokia operacija dažniausiai neapsieina be “stuksenimo” ir įkaitinimo, o tai visada pažeidžia “cinkuotę”, saugančią daugumos šiuolaikinių mašinų skardas. Po tokio lyginimo atstatytosios detalės atsparumu korozijai neprilygsta nė vienai “neliestai” kaimynei. O kur dar glaistymas, kuriuo išlyginamas paviršius – jis gerokai sumažina dažų ir lako tvirtumą... Kai jo sluoksnis didelis, jis neilgai tarnaus. Tokie variantai nustatomi iš glaisto. Naudojami įvairūs būdai, pradedant elementariu stuksenimu ranka į įtartinas kėbulo dalis (ten, kur yra storas glaisto sluoksnis, garsas bus duslesnis) ir magneto pridėjimo prie skardos (glaisto sluoksnis gerokai sumažins traukos jėgą) ir baigiant specialiu ultragarsiniu skeneriu, kuris leidžia nustatyti dangos sluoksnio storį ligi metalo.
Naujausi komentarai