Įranga ir dizainas
Pirma tendencija, apie kurią kalba komercinio automobilio rinkimų komisijos narys ir žurnalo "Auto Bild Lietuva" vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius, ta, kad jei tik norisi, komercinį automobilį galima įrengti ne prasčiau nei asmeninį.
"Į komercinius automobilius integruojama daugybė pačių naujausių technologijų, kurios neretai yra tik pačiuose prabangiausiuose asmeniniuose automobiliuose. Tad praktiškai viską, ką galima turėti prabangiame nuosavame automobilyje, gali būti ir furgone ar mikroautobuse", – aiškino V.Milius.
Antras aspektas, į kurį V.Milius atkreipia dėmesį, yra komercinio automobilio dizainas. Pasak jo, pagrindinė tokio automobilio funkcija – padėti atlikti darbą, tad tada, kai dizaineriai atsiverčia baltą popieriaus lapą ir bando nupiešti kažką dailaus akiai, jie negali pamiršti fakto, kad komerciniais automobiliais vežami kroviniai.
Kartais gali atrodyti keistai, kad įmonė nusipirko brangesnį automobilį, nei galėjo, tačiau tai reiškia, kad jis bus jai pigesnis ateityje.
"Tikra tiesa, kad sukurti gražų "Ferrari" lengviau nei gražų furgoną, nes antru atveju reikia išspausti kažką ypatingo iš vadinamosios dėžės", – pastebėjo ekspertas.
Jo nuomone, pastaraisiais metais komercinių automobilių dizaineriams pavyksta dirbti ranka rankon su inžinieriais, tad iš gamyklų išriedantys automobiliai ne tik funkcionalūs ir praktiški, bet ir dailūs pažiūrėti.
Vien dėžės neužtenka
Anot eksperto, didžioji dalis komercinių automobilių vairuotojų yra profesionalai, jiems vairavimas – darbas, tačiau vien dėžės ant ratų nebeužtenka net ir jiems.
"Žmonės nori šiuolaikiškų, išmanių automobilių. Ir tai lengva gauti, nes technologijos į transporto pramonę ateina bendrai, nebeišskiriami komerciniai ir asmeninės paskirties modeliai", – akcentavo V.Milius.
Kita dalis komercinio transporto pirkėjų turi ypač specifinį poreikį, kad įsigytą transporto priemonę būtų galima pritaikyti įvairioms paskirtims. Tai ypač aktualu mažų verslų savininkams, mat jie komercinius automobilius renkasi tokius, kad jais būtų smagu važinėtis patiems.
"Toks automobilis naudojamas kasdien ir vis kitokiems reikalams. Todėl tokiam pirkėjui reikia galimybės automobilį transformuoti taip, kad vieną dieną juo būtų galima vežti prekes, kitą – išvažiuoti atostogauti prie jūros su šeima", – kalbėjo žinovas.
Rinkimuose – 8 modeliai
Vis dėlto, pasak V.Miliaus, tai, kad, renkantis komercinį transportą, tenka išspręsti nemažai galvosūkių, dar nereiškia, jog kainos kriterijus nebeturi lemiamos reikšmės – nemaža dalis pirkėjų nori įsigyti komercinį automobilį pigiau ir yra linkę taupyti.
"Didelius transporto parkus valdančios įmonės įdėmiai vertina ir eksploatacijos ir kitas išlaidas. Tad kartais gali atrodyti keistai, kad įmonė nusipirko brangesnį automobilį, nei galėjo, tačiau tai reiškia, kad jis bus jai pigesnis ateityje", – aiškino V.Milius.
Šių metų "Komercinio automobilio" rinkimų finalas numatytas rugsėjo 5-ąją, transporto inovacijų parodoje "Autobazar", vyksiančioje "Litexpo" parodų rūmuose.
Rinkimuose šiemet vertinami šie modeliai (abėcėlės tvarka): "Ford Ranger", "Iveco Daily", "Mitsubishi L200", "Peugeot Partner Dangel 4x4", "Renault Master", "Renault Trafic", "Renault Master Z.E." ir "Toyota Proace City Verso".
Naujausi komentarai