Parodoje „Kūgiai ir kiaušiniai“, pasak galerijos pranešimo, G. Sills savo darbais žiūrovus kreipia į fotografijos istoriją ir techniką. Natiurmorto istorija ir fotografijos medijos materialumas jungia fotografiją ir tapybą, atsiskleidžiančius nespalvotuose menininkės kūriniuose.
Nespalvoti natiurmortai, atspausdinti sidabro želatinos technika, parodoje atspindi seksualinę metaforą, sustiprinamą spalvotų fotografijų. Darbai eksponuojami neįrėminti, taip išryškinant vaizdų tekstūrą ir popierių, ant kurio jie atspausti. Nespalvotomis fotografijomis menininkė referuoja ir į mados fotografo Paulio Outerbridge'o nuotrauką. XX a. pirmoje pusėje manyta, kad spalvota fotografija yra komercija, o nespalvota - menas. Oponuodama tokiam požiūriui, menininkė savo kūryboje jį apverčia, pateikdama identiškas kompozicijas ir pasiremdama minėto fotografo darbais. Spalvotos fotografijos parodoje atlieka kontrasto bei didinamojo stiklo funkciją, kreipiant žiūrovo akį į fotojuostos grūdėtumą ir menininkės rankos padėtį erdvėje, teigiama pranešime. Nuotraukų kompozicija jungia kūrėjos fotografinę praktiką su tapyba labiau fiziniu, intymiu pavidalu, tokią fotografinę raišką G. Sills tęsia ir šiandieninėje savo kūryboje.
Savo darbais menininkė tikisi atnaujinti fotografijos materialumo ir moters formos sampratą.
G. Sills gimė 1987 m. 2012 m. baigė Glazgo menų mokyklą, o pirmoji menininkės solinė paroda „Kūgiai ir kiaušiniai“ buvo pristatyta 2016 m. Šiuolaikiniame Glazgo menų centre. G. Sills yra dalyvavusi tokiose grupinėse parodose kaip „SUMMA“ Karališkoje Škotijos akademijoje (2017), „Karla Leyva & Geneva Sills“ Chaltono galerijoje (2017), „Salon Sebastian Monteux“ tarptautinėje Glazgo bienalėje ir kitose.
Paroda veiks iki gegužės 18 d. Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba.
Naujausi komentarai