Beveik po dvejų metų pertraukos prie Raudondvario esančiu tiltu leidžiama važiuoti dviem eismo juostomis.
Nuo 2008 m. rugsėjo remontuojamu tiltu per Nevėžį buvo galima važiuoti tik viena eismo juosta, todėl prie tilto rytais ir vakarais nutįsdavo ilgos automobilių spūstys. Dėl ilgai remontuojamo tilto burnoję vairuotojai pagaliau sulaukė jo pabaigos. Vakar eismas paleistas abiejomis eismo juostomis.
Pasak tiltą stačiusios bendrovės atstovų, darbai būtų užtrukę trumpiau, jei tiltas būtų statomas iš naujo arba rekonstruojamas, o šiuo atveju vienu metu vyko ir dalies tilto rekonstrukcija, ir statyba. Darbų grafikas visą laiką buvo įtemptas.
"Pagal projektą turėjome ne tik pastatyti naują tiltą ir nugriauti senojo perdangą, tačiau privalėjome išlaikyti ir transporto judėjimo tęstinumą", – sakė "Kauno tiltų" techninis direktorius Vitalijus Popovas.
Per remontą tiltas buvo paplatintas daugiau nei penkiais metrais ir dabar jo plotis siekia 14,6 m. Per tiltą taip pat buvo nutiestas šaligatvis ir dviračių takas.
Eismas jau vyksta abiem važiuojamosios dalies eismo juostomis, tačiau šalia tilto darbininkai krapštysis visą birželį. Iki mėnesio pabaigos ketinama sutvirtinti šlaitus, paženklinti kelio dangą, įrengti apsauginius metalinius aitvarus, sutvarkyti aplinką.
Bendra darbų sąmata – apie 25 mln. litų.
Skaičiai
Per remontą tiltui per Nevėžį surinkti buvo sunaudota 11 228 vnt. varžtų, laikančiosioms tilto sijoms sunaudota 364,67 t metalo, sudėti 48 atraminiai guoliai. Į monolitines tilto konstrukcijas sudėta 89 t armatūros tinklų – daugiau kaip 100 km armatūros strypų. Tiltui sunaudota 1357 m3 (apie 3 000 t) betono.
Demontuoto senojo tilto asfaltbetonio kiekis sudarė 84 t, apsauginis betono sluoksnis – 87 t, laikančiosios konstrukcijos – 1404 t.
Naujausi komentarai