Logotipais ir šūkiais išmargintas įmonės automobilis – viena populiariausių reklamos priemonių. Specialistų nuomone, tokia reklamos forma yra kur kas efektyvesnė nei stacionarūs stendai.
Reklamos agentūros "Rodiklis" direktorius Robertas Reklaitis įsitikinęs, kad kiekviena įmonė savo transporto priemones turėtų apklijuoti logotipais ir kitais skiriamaisiais ženklais.
"Jeigu bendrovė turi automobilių, bet jų nepanaudoja kaip reklamos kanalo, ji daug praranda. Kiekvienas pirmiausia turėtų pasitelkti nieko nekainuojančias savireklamos priemones", – patarimus žėrė R.Reklaitis.
Efektyviausia, anot jo, reklamuoti įmonės pavadinimą arba prekės ženklą. Visiškai neefektyvia jis vadina daug informacijos talpinančią reklamą.
"Niekas tikrai neįsimena ant automobilio nurodytų telefono numerių ir nerenka jų, kai nori įsigyti batonėlį, sauskelnių ar pomidorų padažo. Ant automobilių rašydamos faksų ir kelių laidinių telefonų numerius įmonės tiesiog praranda galimybę reklamuotis efektyviai", – pastebėjo R.Reklaitis.
Bendrovės "Žemaitijos pienas" komercijos direktorius Algirdas Bladžinauskas įsitikinęs, kad reklama ant transporto priemonės yra neatsiejama kiekvienos įmonės rinkodaros dalis.
"Visi 600 mūsų automobilių papuošti įmonės prekės ženklais ir esame įsitikinę, kad toks sprendimas yra efektyvus", – dėstė A.Bladžinauskas. Jis pabrėžė, kad vos pradėjusi ekologiškų produktų "Dobilas" liniją įmonė suskubo naujuoju prekės ženklu papuošti ir šiai produkcijai vežioti skirtas mašinas.
Įmonės vardą ant automobilio reklamuoja ir bendrovė "Sanitex". Įmonės atstovas ryšiams su visuomene Algis Pakalnis sako, kad tokia reklamos forma pasiteisina – po miestą zujančius automobilius žmonės pastebi, įsidėmi įmonės pavadinimą. Šiuo metu "Sanitex" transporto parke – 500 automobilių.
Mobilios reklamos efektyvumą patvirtina ir "Rodiklio" sprendimas įsigyti aštuonis reklaminius automobilius. Specialiose priekabose po miestą vežiojamos įmonių reklamos – esą kur kas efektyvesnis sprendimas nei stacionarūs reklaminiai stendai.
Naujausi komentarai