Senajame kelyje į Jonavą pasirodė kelininkai

Senajame kelyje į Jonavą pasirodė kelininkai

2010-05-20 23:59

Dalis senojo kelio į Jonavą į Šešuvos upę nugarmėjo praėjusią vasarą, tačiau Turžėnų gyventojai vis dar turi važinėti aplinkiniais keliais. Remonto darbai pradėti tik šią savaitę.

Caro metais įrengta pralaida metų naštos neišlaikė praėjusių metų liepą. Kelią uždarę kelininkai konstatavo, kad juo pernelyg pavojinga važiuoti. Keliu galima eiti ir važiuoti dviračiais, tačiau Turžėnų ir toliau nuo kelio esančių sodininkų bendrijų gyventojai nuo tada automobiliais priversti važinėti aplinkkeliu.

"Mano darbas – va ten kitapus tilto ant kalno, už vieno kilometro. Bet važiuojant aplinkkeliu – septyni kilometrai. Pirmyn ir atgal – jau 14. Todėl vaikštau pėsčiomis", – pasakojo šalia sugriuvusios pralaidos gyvenantis Arūnas Kanapienis.

Į Užkampyje likusį kaimą visus mokslo metus nevažiavo mokyklinis autobusas. Todėl į 8.30 val. Karmėlavoje prasidedančias pamokas mokinukai iš Turžėnuose esančios maršrutinių autobusų stotelės išvažiuoja 7.15 val.

"Kauno diena" rašė, kad vietos gyventojai dar praėjusiais metais rinko parašus ir prašė, kad pralaida būtų kuo skubiau sutvarkyta. Kelininkai vis atvykdavo, apžiūrėdavo avarijos vietą, ją aptvėrė, tačiau remonto darbų nesiėmė. Jie prasidėjo tik šį antradienį.

"Specialiai laiko netempėme, bet greičiau padaryti negalėjome, nes privalome dirbti pagal tam tikrus kanonus. Reikėjo skelbti konkursą pralaidai projektuoti, vėliau vyko projektavimo stadija, o tik po to – darbų konkursas", – aiškino Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjas Gediminas Viršilas.

Konkursą laimėjo bendrovė "Kamesta", kuri pralaidą privalo įrengti iki lapkričio. Kol kas dar nežinoma, kiek darbai kainuos, bet jiems galima išleisti iki 600 tūkst. litų. Suma nėra konkreti, nes dar neaišku, ką kelininkai ras pradėję ardyti senąją pralaidą.

"Dirbsime pagal projektą. Kai jis jau buvo padarytas, šlaitas dar labiau paslinko, pralaida pairo. Bijome, kad visai neužgriūtų", – prieš savaitę pasakojo "Kamestos" technikos direktorius Egidijus Kevalaitis.

Į dabartinę pralaidą kelininkai įkiš iš Italijos artimiausiomis savaitėmis turintį atkeliauti 5,63 m skersmens vamzdį. Atsiradęs tarpas tarp buvusios ir naujos pralaidos bus užpildytas betonu. Taip pat teks gilinti upę, sustiprinti labai stačius šlaitus.

"Sustiprinti šlaitus ne taip paprasta, nes aplink yra privačios žemės. Taip pat dar nesame įrengę tokio diametro pralaidos. Projektuotojams teko pasukti galvą, kaip viską padaryti", – kalbėjo G.Viršilas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų