Quantcast

Reklamos apimtis šiemet augo 10 proc.

  • Teksto dydis:

Reklamos apimtis šiemet per dešimt mėnesių, palyginti su sausiu–spaliu pernai, išaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, televizijos, kino ir radijo reklamos kanalų apimtis, rodo „Kantar“ monitoringo duomenys.

„Kantar“ medijos ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė sako, kad interneto reklamos apimtis augo sparčiausiai – 15,5 proc.

„Reklama interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose surinko 12,39 mlrd. reklamos parodymų. Dar įspūdingesni skaičiai turėtų matytis paskutinį metų ketvirtį, į kurį pateks juodasis penktadienis, kibernetinis pirmadienis ir kalėdinės prekybos bumas. Dažnai šiuo laikotarpiu reklamos apimtis ūgteli dukart“, – pranešime teigia G. Juronienė.

Televizijos reklamos trukmė šiemet pailgėjo 10,1 proc. – transliuota 2,774 mln. reklaminių klipų. Radijo stotys transliavo 10,58 mln. sekundžių reklamos – 4,7 proc. daugiau.

Tuo pat metu spaudos reklamos apimtis mažėjo 3 proc.: laikraščiuose išspausdinta 4,77 mln. kv. cm reklamos – 5,7 proc. mažiau, žurnaluose jos plotas augo 1,1 proc., iki 3,4 mln. kv. cm.

Statinės lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas mažėjo 4,1 proc., iki 25,7 tūkst. kv. m per dieną, ant degalinių degalų pylimosi pistoletų nekito ir liko 29,7 tūkst. reklaminių skydelių. Kino reklamos kiekis didėjo 7,4 proc. – parodyta 433 tūkst. reklaminių klipų.

Aktyviausiai šiemet reklamavosi „Lidl“, „Maxima“ ir „iki“, „Rimi“, taip pat „Tele2“, „Telia Lietuva“ ir „Bitė“, „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“.

„Didžiausių reklamdavių sąraše rikiuojasi tie patys vardai kaip ir pirmąjį metų ketvirtį, tad matome, kad reklamos rinkos dalyviai savo pozicijas išlaikę praktiškai per didesnę metų dalį. Matysime, ar didžiųjų išpardavimų ir kalėdinis laikotarpis įneš į pokyčių“, – teigia G. Juronienė.

Duomenys pateikiami tik iš „Kantar” registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, tai apima 98 proc. televizijos, 90 proc. spaudos, 85 proc. lauko, 90 proc. klipų kine, 80 proc. interneto (be reklamos mobiliosiose aplikacijose) ir 100 proc. ant degalų pylimo pistoletų reklamos rinkos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pakrante

Pakrante portretas
Reklamos jau užkniso negyvai,telefone,televizijoje,visur,gerai prekei reklamos nereikia,jeigu reklamuoja,reiškia sudas !

Vatnykas tipiškas

Vatnykas tipiškas portretas
Ąš jau apie 20 metų nebežiūriu lietuviškos debilvizijos ir tų idiotiškų reklamų. Ir nepasigendu nei to, nei ano. Geras daiktui reklamos nereikia.

nejuokinkit

nejuokinkit portretas
Nebeturiu jokio poreiko jungti tv net orams ir naujienoms pasiziureti. Mirs kaip ir popieriniai laikrasciai/zurnalai.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių