Quantcast

„Kimono“ produkciją gali pradėti eksportuoti į Japoniją

  • Teksto dydis:

Lino gaminių siuvykla "Kimono" savo gaminiais gali žengti į Japonijos rinką, rašo "Verslo žinios".

"Tai ilgas procesas, bet patekus į šią rinką pastangos atsiperka. Galbūt atrodo, kad mūsų įmonės pavadinimas lengviau padės patekti į Japoniją, bet taip nėra. Kokybiškas unikalus gaminys - tai pagrindinė sąlyga", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė siuvyklos vadovė Dalytė Kavaliauskienė.

Anot jos, apie 60 proc. "Kimono" produkcijos yra parduodama Lietuvos rinkoje per saloną "Jaukūs namai", o likusi dalis daugiausia eksportuojama į Skandinavijos šalis, Italiją. Į Japonijos rinką bendrovė bando patekti užmegzdama naujus kontaktus pačioje Japonijoje, kurie gali virsti realiais pardavimais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių