- Ieva Vidūnaitė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Per pirmąjį šių metų mėnesį lietuviškų daržovių paklausa išaugo beveik penktadaliu. Palyginti su atitinkamu laikotarpiu pernai metais, šiemet vien lietuviškų daržovių nupirkta 17 proc. daugiau, o jas pirkusiųjų skaičius išaugo 7 proc., rašoma prekybos tinklo „Maxima“ pranešime.
Prekybininkų teigimu, sąmoningas pirkėjų skatinimas rinktis lietuvišką produkciją pasiteisina – šiemet žmonės lietuviško pieno, duonos gaminių bei daržovių nupirkto 8 proc. daugiau nei pernai.
„Skatiname žmones rinktis Lietuvos gamintojų ir augintojų produkciją, tuo prisidedant prie šalies ekonomikos augimo. Pasirinktos priemonės pasiteisina. Prieš mėnesį pradėjome kampaniją „Lietuva, ačiū!“, kurios dalyviai, pirkdami lietuviškas daržoves, pieno ir duonos gaminius susigrąžina 10 proc. nuo perkamų produktų kainos. Per šį laikotarpį ne tik ūgtelėjo minėtos lietuviškos produkcijos paklausa, bet ir padaugėjo ją perkančių žmonių“, – pranešime teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Anot jos, žmonės daugiau nuperka ne tik lietuviškų daržovių, bet ir pieno bei duonos produktų. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ skaičiavimais, vos mėnesį vykstančios kampanijos „Lietuva, ačiū!“ metu lietuviškų pieno produktų nupirkta beveik 4 proc. daugiau, lietuviškos duonos produktų – 12 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
„Mūsų duomenimis, vos per mėnesį parduota per 14,3 mln. lietuviškų daržovių, duonos ir pieno gaminių – tai 8 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu metu. Rinkdamiesi lietuvišką produkciją pirkėjai taip pat gauna ir papildomą finansinį paskatinimą. Skaičiuojame, kad į savo lojalumo korteles pirkdami kampanijoje dalyvaujančias lietuviškas prekes žmonės jau susigrąžino daugiau nei 1,2 mln. eurų. Sukauptus pinigus kiekvienas pirkėjas gali išleisti bet kuriai kitai prekei įsigyti“, – teigia V. Drulienė.
Lietuviškas daržoves „Maximos“ parduotuvėms tiekiančios bendrovės „Kietaviškių gausa“ akcininkas Donatas Montvila sako, kad padidėję pardavimai skatina ne tik šalies ekonomikos augimą, bet ir visoms pusėms naudingą tarpusavio konkurencingumą.
„Lietuvos geografinė padėtis tokia, kad ir orų sąlygos, ir trumpi šiltieji sezonai neleidžia mums užauginti tiek daug ir tokių įvairių daržovių, kokiomis gali džiaugtis pietinės Europos šalys. Verslininkų iniciatyvos, skatinančios vartoti daugiau lietuviškų produktų, padeda mums konkuruoti su importinėmis prekėmis ir leidžia pirkėjams užtikrinti geriausią kokybę“, – pranešime sako D. Montvila.
„Maximos“ inicijuotoje kampanijoje „Lietuva, ačiū!” dalyvauja apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: apie 650 pieno produktų, virš 200 duonos gaminių bei daugiau kaip 50 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus Konstitucijos prospekte įsikurs Šiaulių bankas2
„Right Bank Development Fund“ plėtojamas verslo centras sostinės Konstitucijos pr. 14A pildosi būsimais nuomininkais. Nors pastato statybas planuojama baigti kitų metų pabaigoje, jau sudarytas pirmasis nuomos sandoris su didžiausiu lietuvi&sc...
-
Dubajuje „Huawei“ pristatė naujus inovatyvius produktus: dėmesys dizainui ir sveikatos stebėjimui
Gegužės 7 dieną Dubajuje vykusiame „Huawei“ inovatyvių produktų pristatymo renginyje bendrovė pristatė naujausius garso, išmaniųjų biurų ir dėvimųjų įrenginių gaminius, įskaitant naujus laikrodžius „Huawei Watch Fit 3&...
-
„Teledueto“ reklama pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje....
-
Kauno technikos kolegija – tradiciškai tarp lyderių5
Naujausiame žurnalo „Reitingai“ atliktame nacionaliniame švietimo ir aukštojo mokslo institucijų reitinge Kauno technikos kolegija (KTK) išlieka tarp geriausiųjų Lietuvos kolegijų. ...
-
Aukcione parduos Kauno istorinį pastatą greta Soboro – suma įspūdinga7
Turto bankas trečiadienį pranešė už 1,7 mln. eurų pradinę kainą ketinantis parduoti Kaune, Laisvės alėjoje, esantį administracinį pastatą, kuriame anksčiau buvo įsikūręs policijos komisariatas. ...
-
„Litexpo“ 2022-aisiais patirtą nuostolį pernai keitė 657 tūkst. eurų pelnas
Valstybės valdomo parodų ir kongresų centro „Litexpo“ grynasis pelnas pernai siekė 657 tūkst. eurų, kai 2022 metais centras patyrė 783 tūkst. eurų nuostolį. ...
-
„Litgrid“: po remonto sėkmingai įjungta „NordBalt“ elektros jungtis su Švedija2
Lietuvos ir Švedijos elektros jungtis „NordBalt“ antradienio vakarą įjungta po remonto ir tapo prieinama einamosios paros elektros prekybai, informuoja „Litgrid“. ...
-
LTOU pirks iki 15 naujų Vilniaus oro uostui skirtų elektrinių autobusų
Lietuvos oro uostai (LTOU) planuoja įsigyti iki 15 naujų elektrinių autobusų, skirtų aptarnauti keleivius Vilniaus oro uoste. ...
-
Patvirtinta faktais – „Maximoje“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias 12 mėnesių1
Pastaruosius 12 mėnesių iš eilės pigiausiai apsipirkti šalies gyventojai galėjo prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse. Šį faktą patvirtina kainas lyginančio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ atliktas tyrimas...
-
Kandidatai į prezidentus įžvelgia grėsmę: pasigirdo raginimų nacionalizuoti „Ignitį“2
Kandidatai į prezidentus sako, kad dabartinė situacija elektros rinkoje, kuomet didžiausią elektros rinkos dalį be didesnės konkurencijos turi nepriklausomas tiekėjas „Ignitis“, yra neraminanti. Jų teigimu, konkurencijos nebuvimas gali lemt...