Kauno miesto savivaldybės Tvarkymo skyriaus vyriausiasis specialistas Rokas Radvilavičius sako, kad tilto būklė yra prasta, todėl jį būtina tvarkyti.
„M. K. Čiurlionio tilto ir kairiojo prietilčio estakados deformaciniai pjūviai kritiškai susidėvėję, o estakados dar ir konstrukcija pasislinkusi. Tuo pačiu numatoma atnaujinti ir kelio dangą bei atlikti kitus būtinus remonto darbus“, – komentare BNS sakė R. Radvilavičius.
„Šiuo metu vyksta viešieji pirkimai – tikėtina, kad dalis darbų prasidės dar šiemet (...). Finansavimas šiuo metu numatomas iš savivaldybės biudžeto“, – pridūrė jis.
Anot jo, darbus ketinama atlikti per 16 mėnesių, jų metu eismas nebus stabdomas.
Miesto savivaldybė paskelbė rangovo konkursą, kurio laimėtojas turės sutvarkyti 472 metrų ilgio šešių juostų tiltą.
Jo dokumentuose rašoma, kad taisant vieną tilto pusę eismas nuo Europos prospekto link geležinkelio stoties vyks dviem juostomis, į kitą pusę – viena. Vėliau tvarkant kitą tilto pusę dvi juostos bus skirtos keliaujantiems link Europos prospekto, į geležinkelio stoties pusę – viena. Nuvažiavimai nuo tilto ir įvažiavimai nebus uždaromi.
Kauno centrinę dalį ir Fredos rajoną jungiantis M. K. Čiurlionio tiltas patenka į Kultūros paveldo teritoriją.
122,5 mln. litų kainavęs tiltas atidarytas 2002-aisiais, jo statybos truko daugiau nei 10 metų. Pagal pirminius planus jis turėjo būti pastatytas dar 1995 metais, tačiau dėl lėšų trūkumo darbai nusikėlė.
(be temos)