Modernus dviaukštis traukinys vis rečiau laikosi grafiko - bent kartą per savaitę dispečerė praneša, kad naujasis traukinys nevyks. Gyventojai piktinasi, o „Lietuvos geležinkelių“ atstovai teisinasi, kad iki kovo traukinys ir neprivalo kasdien kursuoti, nes vis dar vyksta bandomoji eksploatacija.
Naująjį dviaukštį čekišką traukinį penktadienį išbandyti susirinkę kauniečiai 18 valandos reisu į sostinę neišvyko. Dispečerė pranešė, kad „sugedus dviaukščiam elektriniam traukiniui, į Vilnių važiuos antros klasės modernus traukinys. Atsiprašome keleivių dėl nepatogumų“.
„Ir vėl! Skaudžiausia, kad už kelionę senu traukiniu reikia mokėti tiek pat, o komforto - mažiau“, - replikavo vienas iš keleivių. Kelionė iš Kauno į Vilnių kainuoja 19,40 lito.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktorius Albinas Ragauskis pripažino, kad nuo Kūčių paleistas modernus traukinys kursuoja nereguliariai. Pirmąsyk jis sugedo gruodžio 28 dieną, tuomet pastebėtas elektronikos blokelio gedimas. Pastaruoju metu traukinys vyksta nereguliariai dėl įvairių techninių patikrinimų.
„Žmonių gyvybės brangiai kainuoja, negalime paleisti traukinio, jei nesame tikri, kad jis saugus. Kol nebaigti visi patikrinimai, traukinys nepajuda iš vietos“, - teisinosi A.Ragauskis. Jo teigimu, įvairios patikros atliekamos kone kasdien. Traukinys nepajuda iš stoties, jei tikrinimo darbai užsitęsia. Vykdyti techninę patikrą numatyta iki kovo.
Traukinį pagal „Lietuvos geležinkelių“ užsakymą pagamino Čekijos įmonė „Škoda Vagonka“. Per 59 minutes iš Kauno į Vilnių nuvykstantis traukinys į sostinę kasdien važiuoja tris kartus, tiek pat kartų jis važiuoja iš Kauno į Vilnių.
Naujausi komentarai