Ketvirtadienio popietę gerą pusvalandį mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė“ klientai buvo likę be ryšio.
Tarp 14 val. 40 min. ir 15 val. 10 min. Vilniuje ir Kaune vartotojai negalėjo nei patys skambinti nei priimti skambučius. Kai ryšys atsinaujino, „Bitės“ vartotojai gavo pranešimus apie praleistus skambučius.
„Ketvirtadienio popietę įvyko tinklo įrangos gedimas pagrindinėje 3G stotyje. Tai įtakojo balso paslaugos sutrikimus “Bitės” 3G tinkle, tačiau mūsų klientai galėjo be kliūčių skambinti, pasirinkdami 2G tinklą. Gedimą nustatėme ir pašalinome per 30 min.“, - sakė Raminta Rimkienė, UAB „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.
Teigiama, kad iš viso, dėl gedimo „Bitės“ tinkle sumažėjo iki 5 proc. balso sujungimų.
Naujausi komentarai