Pereiti į pagrindinį turinį

Penktadienį „Omnitel“ klientai buvo likę be ryšio (atnaujinta 15 val.)

2011-10-14 18:07
Penktadienį „Omnitel“ klientai buvo likę be ryšio (atnaujinta 15 val.)
Penktadienį „Omnitel“ klientai buvo likę be ryšio (atnaujinta 15 val.) / shootterstock.com nuotr.

Penktadienio popietę telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ savo klientus visoje Lietuvoje paliko be  ryšio. Klientai negalėjo prisiskambinti vieni kitiems nuo maždaug 12 val. 40 min.

Klientų aptarnavimo centro konsultantė Greta informavo, kad dėl gedimo „Omnitel“ tinkle daliai vartotojų sutriko GSM ryšys. „Šią problemą sprendžiame. Labai atsiprašome už nepatogumus. Tikimės, kad valandos bėgyje ryšio kokybė sugrįš į buvusią būseną“, - sakė ji. Pasak konsultantės, ryšys daliai vartotojų sutriko visoje Lietuvoje.

Tai patvirtino ir „Omnitel“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Selickaitė ; „Dėl sutrikimų „Omnitel“ tinkle daliai vartotojų visoje Lietuvoje nuo 12 val. 40 min. galimi balso ir SMS paslaugų sutrikimai. Šiuo metu problema yra sprendžiama, apie problemos išsprendimą informuosime“.

Po maždaug pusantros valandos nepatogumų, apie 14 val. 20 min., „Omnitel“ ryšys atsirado.

D.Selickaitė informavo, kad paslaugų teikimas buvo sutrikęs dėl gedimo vienoje komunikacijėje stotyje. Gedimas joje buvo pašalintas 14 val. 15 min.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų