Po atostogų užsienyje grįžusių klaipėdiečių laukė neregėto dydžio telefono sąskaitos. Neišsiųstos žinutės staiga pavirto šimtais litų.
Sąskaita apstulbino
Atostogas Egipte klaipėdietė Loreta Mickuvienė prisimins dar ilgai. Mobiliojo ryšio operatoriaus „Omnitel" klientė kurorto viešbutyje negalėjo išsiųsti nė vienos trumposios žinutės artimiesiems. Dėl ryšio trikdžių jos nepasiekė adresatų.
Tačiau su dukra grįžusi namo moteris apstulbo į rankas paėmusi sąskaitas. Jai ir dukrai už klaviatūros maigymą priskaičiuota tūkstančio litų suma. „Tai jau nebe pirmas kartas, kai mane apgavo.
Sausį be jokio įspėjimo mums įjungė interneto paslaugą. Tačiau išsiaiškinome, grąžino pinigus ir atsiprašė. Nuo tada ėmiausi atidžiau tikrinti sąskaitas", - prisiminė L.Mickuvienė.
Į Angliją neskambino
Egipto viešbutyje viešėjusi moteris su dukra bergždžiai bandė išsiųsti žinutes draugams ir artimiesiems.
„Visas siųstas žinutes atmesdavo. Iš viešbučio teritorijos buvo galima tik paskambinti, bet žinučių rašyti ne. Tačiau už visas neišsiųstas žinutes mums priskaičiavo po litą. Susidarė tūkstantis litų. Išklotinėje pažymėti ir apmokestinti net tie skambučiai, kurie nepasiekė adresato. Pavyzdžiui, esą aš skambinau į Angliją. Neturiu kam ten skambinti", - piktinosi dvylika metų bendrovės „Omnitel" kliente esanti L.Mickuvienė.
Dažnai keliaujanti moteris teigė pirmąkart patyrusi tokių rūpesčių. Tačiau jai svarbu ne tik susigrąžinti pinigus, bet ir pagaliau sulaukti atsakymų, kurių negavo pateikusi du skundus raštu.
„Jokių konkrečių atsakymų, jokio paaiškinimo. Esu užimtas žmogus, tad neturiu laiko aiškintis dėl sąskaitų. Ir kodėl turėčiau tai daryti, jeigu pasitikiu tais žmonėmis?" - klausė moteris.
Skundžiasi kokybe
Bendrovės „Omnitel" Ryšių su visuomene grupės vadovė Daiva Selickaitė teigė, jog klaipėdietė L.Mickuvienė - ne vienintelė nukentėjusi.
„Paaiškėjo, kad trikdžiai atsirado dėl Jungtinių Arabų Emyratų operatoriaus, kuris plečia savo veiklą Egipte. Kol kas šis tinklas testuojamas, tačiau keli Egipte buvę mūsų klientai prisijungė prie šio tinklo. To kontroliuoti mes negalime. Jiems perskaičiavome mokesčius Egipto operatoriaus tarifais", - paaiškino ji.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Klaipėdos apskrities skyrius skundų dėl mobiliojo ryšio operatorių sulaukia po kelis per mėnesį.
„Žmonės skundžiasi prasta ryšio kokybe, neteisingai apskaičiuotais mokesčiais. Tačiau dar daugiau pykčių kyla tada, kai jie negauna paaiškinimo. Informacijos nesuteikimas yra įstatymo pažeidimas", - tvirtino skyriaus vedėjas Raimundas Kontrimas.
Jis patarė pirmiausiai savo pretenzijas pateikti paslaugos teikėjui.
Jeigu susitarti nepavyksta, ginčus nagrinėja ir vartotojų teises gina Ryšių reguliavimo tarnyba.
Arvydas Bareikis, Ryšių reguliavimo tarnybos Paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotojas
Vartotojai skundžiasi dėl pažeistų sutarčių sąlygų, prasto telefono ryšio, duomenų perdavimo kokybės. Skųstis verčia tai, kad sudarant paslaugų teikimo sutartį nebuvo detaliai išsiaiškinta, kokie pasirinkto mokėjimo plano tarifai, kokiais atvejais jie gali būti keičiami. Todėl dažnai gautose sąskaitose nurodytos sumos neatitinka vartotojų lūkesčių. Prieš pasirašydami sutartį žmonės turėtų paprašyti nurodyti jiems aktualius dalykus - tarifus, nuolaidas, terminus, sutarties nutraukimo sąlygas, kaip elgtis praradus telefono aparatą. Mobiliojo ryšio paslaugų teikėjas privalo suteikti visą išsamią informaciją klientui. Kilus ginčui vartotojas turi teisę kreiptis raštu į Ryšių reguliavimo tarnybą ir paprašyti išspręsti ginčą.
Naujausi komentarai