Jeigu skolininkų nepaveikia kitos priemonės, galbūt baimės jiems įvaryti pavyks pasitelkus Debtmaną (Skolažmogį). Jis kaltininkams neleis pamiršti senų skolų.
Beveik 65 proc. nedideles skolas turinčių žmonių yra tiesiog pamiršę susimokėti už paslaugas ar prekes, o priminus iš karto sugrąžina skolą. Tokią tendenciją atskleidė verslo saugos paslaugas teikiančios „Ekskomisarų biuras“ nauja paslauga Debtmano skambutis.
Debtmanas (Skolažmogis) – nuotaikingas personažas, tarsi iš komiksų iliustracijų nužengęs herojus, kuris padeda įmonėms greitai ir korektiškai susigrąžinti skolas. Debtmano skambutis leidžia su minimaliomis išlaidomis priminti skolininkams apie jų skolas telefono skambučiu.
Vartotojui tereikia užsiregistruoti tinklalapyje http://skambutis.debtman.lt, suvesti skolininkų telefonų numerius (vienam skolininkui gali būti priskirti ir keli numeriai), pasirinkti priminimo apie skolą tekstą, pažymėti, kuriomis valandomis geriausia skambinti, o toliau programa automatiškai skambina nurodytais numeriais ir subtiliai informuoja skolininkus apie jų skolas.
Pasak Antano Sakalausko, „Ekskomisarų biuro“ Rinkodaros skyriaus direktoriaus, sistema "Debtmano skambutis" buvo sukurta palengvinti daug klientų turinčių bendrovių – telekomunikacijų, kabelinės televizijos operatorių, komunalinių paslaugų tiekėjų – skolų administravimą.
„Šiandien yra įprasta, kad apie neapmokėtas sąskaitas užmaršiems klientams primena skolas administruojantis darbuotojas. Paskaičiavę, kiek kainuoja tokio specialisto darbo vieta, suprasite, kad Debtmano skambutis yra išties naudingas pasirinkimas – vienas išklausytas pranešimas klientui kainuoja tik 1 Lt. Naudojantis šia sistema sutaupoma ir nemažai laiko, pvz., skolas administruojantis žmogus 200 skolininkų prisiskambintų maždaug per 2 savaites, tuo tarpu sistema tai gali atlikti per 1 dieną“, – skaičiuoja A.Sakalauskas.
Naujausi komentarai