Prieššventinis savaitgalis tapo tarsi šviesos spinduliu interneto parduotuvių savininkams JAV grimztant į krizę.
„ComScore“ turimais duomenimis, amerikiečiai internete šįmet gruodžio 20-21 dienomis išleido 677 mln. JAV dolerių (1,618 mlrd. litų). Tai beveik dvigubai daugiau nei pernai gruodžio 22-23 dienomis, kai buvo išleista 341 mln. dolerių (apie 815 mln. litų).
Tyrimų agentūros atstovų nuomone, įtakos apsipirkimui turėjo ir šiaurinėje JAV dalyje siautusios pūgos – žmonės mieliau pirko internetu, nei brovėsi per sniegą į prekybos centrus.
Tačiau pripažįstama, kad šventinė prekyba internete, atsižvelgiant į krizę, vis dėlto nepatyrė fiasko ir beveik išlaikė pernykštį lygį – nuo lapkričio 1 iki gruodžio 21 dienos internete amerikiečiai išleido 24,71 mlrd. JAV dolerių (51,2 mlrd. litų). Tai apie 1 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Naujausi komentarai