Pereiti į pagrindinį turinį

KTU studentai sukūrė išmanųjį termometrą

2016-03-10 12:30
DMN inf.

Per savaitgalį sukurtas inovatyvus produktas KTU Elektros ir elektronikos fakulteto komandai „Clever Frost“ ne tik garantavo pergalę startuolių dirbtuvėse „Hacker Games“, tačiau ir gali tapti naujo verslo pradžia. Ekspertus sužavėjo studentų sukurtas išmanusis belaidis termometras, pranešantis apie šaldiklyje įdėto gėrimo temperatūrą į mobilųjį telefoną.

Startuolių dirbtuvės (hakatonas) „Hacker Games“ – tai keletą dienų trunkantis renginys, kurio metu į bendrą kūrybinę erdvę susirenka gabiausi šalies jaunieji antrepreneriai, programinės įrangos kūrėjai ir inžinieriai. Iššūkis jiems – per trumpą laiką sukurti drąsius ir inovatyvius produktus.

Šiemet kovo 4-6 d. KTU „Santakos“ slėnyje vykusiame renginyje „Hardware Track“ kategorijoje nugalėjusi Kauno technologijos universiteto (KTU) komanda „Clever Frost“ sukūrė bevielį termometrą, kuris geba išmatuoti šaldiklyje esančio gėrimo skardinės arba butelio temperatūrą ir, gėrimui atšalus iki reikiamos temperatūros, apie tai „WiFi“ belaidžiu ryšiu informuoti vartotoją per specialią mobiliąja programėlę arba internetinę svetainę.

Šiose varžybose Universitetą atstovavo KTU EEF Elektronikos katedros studentai Mindaugas Čepėnas, Paulius Morkūnas, Laurynas Volkavičius ir Donatas Miklušis. Vyrukams talkino VDU trečiojo kurso studentė Kristina Petravičiūtė.

„Mūsų komanda varžėsi „Hardware Track“ kategorijoje, kurioje laimi patį geriausią techninį sprendimą pasiūliusi komanda. Svarbu yra ne tik tai, kad toks sprendimas būtų aktualus (tai yra – padėtų išspręsti realią problemą), bet ir tai, ar jo pagrindu sukurtos produkto veikimo technologijos yra tinkamai įgyvendintos iš techninės pusės. Juk kas iš to, jei idėja puiki, tačiau technologiniu požiūriu – utopiška.

Tuo ir puikus šis renginys. Čia reikia ne tik sugalvoti, bet ir įgyvendinti... per savaitgalį”, – įspūdžiais pasidalino vienas nugalėjusios komandos narių, KTU EEF 4 kurso studentas D. Miklušis.

Pasak komandos vadovo prof. Vytauto Markevičiaus, pergalę lėmė inovatyvumas, puikūs techniniai gebėjimai ir, be abejo, originali idėja.

„Visi komandos nariai, nepaisant to, kad studijuoja viename fakultete, yra ypač stiprūs tam tikrose srityse. Pavyzdžiui, Paulius yra programuotojas ir bevielių ryšių ekspertas, Laurynas – puikus konstruktorius ir projektuotojas, Rokui gerai sekasi braižyti, o Donatui – lituoti. Prie mūsų studentų vyriškos kompanijos prisijungusi Kristina yra puiki vadybininkė. Būtent visos šios kompetencijos ir pravertė siekiant pergalės“, – sėkmės formulę atskleidė KTU Elektros ir elektronikos fakulteto profesorius V. Markevičius.

„Renginio metu pavyko užmegzti nemažai naujų kontaktų, kurie leis ir toliau plėtoti savo idėją. Po šių „Hacker Games“ varžybų rimtai susimąstėme apie verslo kūrimą. Juk tai, kad galime sukurti ir įgyvendinti paklausą turintį produktą per keletą dienų, reiškia, jog esame puiki komanda. O juk niekam ne paslaptis, kad puiki komanda yra kiekvieno sėkmingo verslo pagrindas“, – įsitikinęs D. Miklušis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų