Aistruoliai šluoja suvenyrus

Aistruoliai šluoja suvenyrus

2008-05-16 00:00

Lietuvos krepšinio lygos (LKL) finalui persiritus į antrą pusę sirgalių atributika neapsiginklavę kauniečiai užgriuvo suvenyrų parduotuves. „Žalgirio“ gerbėjai savo komandos suvenyrus perka kur kas uoliau nei „Lietuvos ryto“ gerbėjai.

Lietuvos krepšinio lygos (LKL) finalui persiritus į antrą pusę sirgalių atributika neapsiginklavę kauniečiai užgriuvo suvenyrų parduotuves. „Žalgirio“ gerbėjai savo komandos suvenyrus perka kur kas uoliau nei „Lietuvos ryto“ gerbėjai.

„Žalgirio“ suvenyrus kurianti bei gaminanti reklamos bendrovė „Rodiklis“ prieš ketvirtąsias finalo rungtynes Kauno halėje vos spėjo suktis – rungtynių atributika neapsirūpinę komandos aistruoliai skubėjo įsigyti suvenyrų. Labiausiai paklausūs buvo marškinėliai ir garso suvenyrai. „Prekyba per LKL finalą vyksta labai gerai, bet ji dar nesumušė Eurolygos rekordo, kai suvenyrų buvo parduota daugiausia“, – lygino „Rodiklio“ reklaminės atributikos prekybos vadovė Viltė Liaugodienė. Ji sakė, kad prieš ketvirtąsias finalo rungtynes suvenyrų parduota dukart daugiau nei prieš ankstesnes.

Didžioji dalis „Rodiklio“ suvenyrų skirti vidutiniam „Žalgirio“ gerbėjui, kuris, kaip rodo tyrimai, yra 15–60 metų vyras. Prekybininkai pastebi, kad šį sezoną populiarėja ir moterims skirta sirgalių atributika – skarelės, lankeliai plaukams. „Visus sirgalius vienija tai, kad jie išprotėję dėl „Žalgirio“, – pirkėjus apibūdino V.Liaugodienė.

200 suvenyrų asortimentą sukūręs „Rodiklis“ nuolat stebi gausėjantį stiprių užsienio klubų suvenyrų asortimentą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų