Lietuvos krepšinio lygos (LKL) finalui persiritus į antrą pusę sirgalių atributika neapsiginklavę kauniečiai užgriuvo suvenyrų parduotuves. Žalgirio gerbėjai savo komandos suvenyrus perka kur kas uoliau nei Lietuvos ryto gerbėjai.
Žalgirio suvenyrus kurianti bei gaminanti reklamos bendrovė Rodiklis prieš ketvirtąsias finalo rungtynes Kauno halėje vos spėjo suktis rungtynių atributika neapsirūpinę komandos aistruoliai skubėjo įsigyti suvenyrų. Labiausiai paklausūs buvo marškinėliai ir garso suvenyrai. Prekyba per LKL finalą vyksta labai gerai, bet ji dar nesumušė Eurolygos rekordo, kai suvenyrų buvo parduota daugiausia, lygino Rodiklio reklaminės atributikos prekybos vadovė Viltė Liaugodienė. Ji sakė, kad prieš ketvirtąsias finalo rungtynes suvenyrų parduota dukart daugiau nei prieš ankstesnes.
Didžioji dalis Rodiklio suvenyrų skirti vidutiniam Žalgirio gerbėjui, kuris, kaip rodo tyrimai, yra 1560 metų vyras. Prekybininkai pastebi, kad šį sezoną populiarėja ir moterims skirta sirgalių atributika skarelės, lankeliai plaukams. Visus sirgalius vienija tai, kad jie išprotėję dėl Žalgirio, pirkėjus apibūdino V.Liaugodienė.
200 suvenyrų asortimentą sukūręs Rodiklis nuolat stebi gausėjantį stiprių užsienio klubų suvenyrų asortimentą.
Naujausi komentarai