Išrinktasis JAV prezidentas Barackas Obama jau padeda šalių ekonomikoms išbristi iš ekonominės krizės. Iš jo nepaprasto populiarumo ir rinkimų kampanijos šūkių sėkmingai pelnosi daugelio šalių leidėjai, drabužių gamintojai ir netgi gatvės prekeiviai.
Optimizmo banga, kilusi išrinkus pirmą juodaodį JAV prezidentą smarkiai padidino laikraščių ir knygų pardavimą. B.Obamos atvaizdas puikuojasi ant kortų, ženklelių, lėkštelių, plakatų ir popierinių lėlių. Sukurtas naujas žaidimas internete "Nepaprastojo Obamos pasaulis" (angl. – "Super Obama World"), o vienas pornografijos platintojas už 10 tūkst. JAV dolerių (apie 27,4 tūkst. litų) parduoda tinklalapio adresą www.sexwecan.com – akivaizdžią užuominą į B.Obamos rinkimų kampanijos šūkį "Taip, mes galime" (angl. – "Yes, We Can").
Savo šanso nepraleidžia ir verslininkai. Seniausioji Bosnijoje ir Hercegovinoje tekstilės bendrovė "Borac" naująjį vyriško kostiumo modelį pavadino "Obama", kuris, kaip pranešama, labai paklausus šalyje ir kaimynėje Kroatijoje.
O neturtingos Afrikos vakaruose esančios Siera Leonės sostinėje netgi mokyklų moksleiviai graibsto abejotinos kokybės marškinėlius su B.Obamos atvaizdu ir piratines vaizdo kasetes su jo pergalės kalbos įrašu. Fritauno prekybininkė Bola Thompson prisipažino, jog nuo lapkričio 4 d., kai įvyko JAV prezidento rinkimai, jau pardavė daugiau kaip 2 tūkst. marškinėlių su B.Obamos atvaizdu.
Naujausi komentarai