Iki gruodžio 22 d. Kauno senamiesčio apartamentuose veikiančioje parodoje provokuojančiu pavadinimu "Motherfuckin’GiaRam" – improvizuota menininkės studija. Dailininkė neslepia: iš pradžių jaudinosi, kaip seksis tapyti prie smalsių parodos lankytojų, tačiau galiausiai abejonės dingo.
"Rengdamasi šiai parodai nežinojau, ko tikėtis. O viskas pavyko geriau, nei galėjau norėti. Labai smagu, kad šiuolaikinis menas atranda savo vietą Lietuvoje. O ypač juo domisi jaunimas. Tiesa, nenorėčiau savo kūrybos gerbėjo įsprausti į kažkokius rėmus. Jei žmogus pamato ir pamilsta paveikslą, vadinasi, tai yra skirta jam", – įsitikinusi dailininkė.
Menininkė labai džiaugiasi galinti pasidalyti kūrybos procesu. "Esu ne kartą minėjusi – menas turi būti laisvas ir prieinamas visiems. Tad labai džiaugiuosi šiuo projektu ir tikiuosi, kad jų mūsų šalyje tik daugės", – tikisi menininkė.
Ant drobių Gia Ram tapo moterų portretus, abstrakcijas, kurias puošia įvairūs užrašai. Daugiausia dėmesio parodoje "Motherfuckin’GiaRam" ji skyrė nuogam moters kūnui. Tiesa, ne visi Gia Ram gerbėjai išdrįsta įsigyti tokį paveikslą ir mieliau renkasi santūresnį variantą. Menininkė pastebi, kad labiausiai nuogos moters atvaizdas domina užsienyje gyvenančius šiuolaikinio meno kolekcininkus.
Šioje parodoje dailininkė pristato 25 paveikslus. Trylika jų buvo eksponuojami Vilniuje, o likusieji paveikslai vis dar puošia "Kauno senamiesčio apartamentų" sienas.
Naujausi komentarai