Autorius žmogiškuosius jausmus nori pateikti kaip įrodymą apie skirtį tarp realybės ir virtualybės. Geismo objektai išsilieja į technologinius įtrūkius, įskaitmenina juslines kūniškas patirtis.
Abstrahuotos kūno dalys suplokštėja, atsispindi, apsigyvena pornografinio pasaulio ekrane. Žmogaus kūnas, vartotojiškumas, žmogiško ir nežmogiško seksualizacija patiriami hibridiniu laiku ir hibridiniame lauke.
D.Canderio vaizdo manipuliacijose šiuolaikinė visuomenė traktuojama kaip interneto reklamos ir seksualinio pasitenkinimo produktas. Šioje aplinkoje virtualybė leidžia patirti neišpildytus fizinius ar socialinius poreikius, vartotojiškas ir gašlias fantazijas, kurios kaip keliamatės klastotės ir kopijos užpildo tuštumą. Technologijos taip pat tampa fetišizavimo įkaitėmis ir priemonėmis. Prisimerkiame ir stebime masinių medijų bei visaapimančių technologijų blyksnį į realybę.
Šiemet pradėta ir "Kabinete" tęsiama kūrinių serija toliau mutuoja į naujus kasdienius objektus, erdves, tūrius. Žiūrovas pratinamas prie ištampyto juslinio naratyvo ir hibridinės erotikos. Žvilgsnis nutįsta takioje realybėje, kurioje atspindys ir objektas tampa tapatūs.
D.Canderis studijuoja skulptūrą Vilniaus dailės akademijoje, neseniai dalyvavo mainų programoje Gerrito Rietveldo akademijoje Amsterdame. Menininkas nagrinėja religiją, seksualumą ir materializuoja kūrinius naudodamas grafinio dizaino elementus, naująją estetiką, produkto gamybą.
Kas: D.Canderio hibridinė kūrybinė stadija "?Iškreipta".
Kur: projektų erdvėje "Kabinetas".
Kada: pristatymas lapkričio 25 d. 18 val. Paroda veiks iki gruodžio 9 d.
Naujausi komentarai