Užsukusi apsipirkti į Kaune, Skuodo g. 42, esančią parduotuvę išsirinko prekes ir stojo į eilę.
„Prieš mus buvo vyras su vaiku, kuriems kasininkė pareiškė priekaištus, kad tėvas išnaudoja sūnų, liepdamas jam apsipirkinėti. Klientai laukė eilėje ir nieko nekomentavo“, – pasakojo, kas vyko, moteris.
Ji teigė, kad toks kasininkės elgesys buvo labai netikėtas, tad sunkiai susivokė, kas vyksta. Ypač kliuvo prieš Eglę stovėjusiam stambaus sudėjimo vyrui. Žmogų pasitiko tirada kaltinimų, kad jis vagia iš Lietuvos piliečių, kad jam turėtų būti draudžiama valgyti, todėl maisto jam tikrai neparduosianti.
Justinos Lasauskaitės nuotr.
Kasininkė pareiškė, kalbėjo Eglė, kad jam vieta gulėti griovyje, išvadino kiaule, vertu būti spardomam, nevengė keiksmažodžių. Šiam garsiai pastebėjus, kad taip besielgianti pardavėja pasirinko ne tą darbo sferą, išgirdo reikalavimą užsičiaupti. Atsisakiusi aptarnauti šį vyrą ji lyg niekur nieko paliko darbo vietą ir apstulbusius klientus.
Kiti žmonės, kaip pasakojo kaunietė, net nedrįso prasižioti. Pasikeitus pardavėjoms eilėje stovėjęs kitas apkūnus vyras bandė juokauti, klausdamas, ar neadekvačiai besielgusios kasininkės kolegė jį aptarnaus ar taisys tokius pat standartus.
„Toks neadekvatus aptarnaujančio personalo elgesys yra nepriimtinas. Užvirė kraujas“, – apstulbusi situaciją apibūdino kaunietė. Kiek atsitokėjusi ji parduotuvės darbuotojų paprašė surasti skundų knygą, kurioje norėjo palikti atsiliepimą apie incidentą, tačiau knyga buvo nerasta. Bandė prisiskambinti internete nurodytais parduotuvės ir tinklo kontaktais, tačiau buvo savaitgalis ir niekas telefonu neatsiliepė.
Pagal mūsų surinktus duomenis, labai tikėtina, kad pateikta klientės informacija pasitvirtino.
Eglė šioje parduotuvėje yra lankiusis ir anksčiau, tačiau niekas iš personalo jai nebuvo užkliuvęs dėl savo elgesio.
Skyrė griežtą drausminę nuobaudą
Portalas kauno.diena.lt susisiekė su „Express Market“ valdančios bendrovės „Kilminė“ atstovai. Marketingo skyriaus vadovė Inga Austynaitė-Rimkė neneigė, kad parduotuvėje galėjo nutikti nemalonių dalykų, kuriuos žurnalistams nusakė Eglė.
„Nedelsiant reagavome ir išsiaiškinome nušviestą situaciją pagal klientės skundą. Daugiau nusiskundimų dėl šios „Express Market“ parduotuvės Skuodo g. 42 nesame gavę, tačiau labai apgailestaujame, jei išties ir kiti mūsų klientai galimai patyrė nemalonių emocijų, ar, jei ypač galimai buvo įžeisti“, – teigė I.Austynaitė-Rimkė.
Justinos Lasauskaitės nuotr.
Ji teigė, kad imtasi priemonių, jog situacija nepasikartotų.
„Pagal mūsų surinktus duomenis, labai tikėtina, kad pateikta klientės informacija pasitvirtino, todėl šiai darbuotojai skirta griežta drausminė nuobauda. Papildomai visam parduotuvių tinklo personalui surengti klientų aptartavimo standarto mokymai, akcentuotas mandagus ir pagarbus darbuotojų bendravimo standartas su klientais. Tikimės, kad ateityje tai nepasikartos, o klientės lauksime sugrįžtant į mūsų parduotuvę“, – sakė parduotuvės atstovė.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai