„Renovuotoje Kauno autobusų stotyje kiekvieną, kuris nori patupėti ištaigingoje stoties tupykloje WC, pasitinka žybsintis įvairiomis švieselėmis mokėjimo aparatas“, – pradėjo pasakoti skaitytoja.
Nurodyta kaina už užėjimą – 0,5 euro. Tarp užrašų ant aparato – didelėmis raidėmis užrašytas žodis „GRĄŽA“. Jis yra prie nemenko skyrelio monetoms. Greta surašyta ir nupiešta, kokio dydžio monetas priima aparatas.
„Tad vasaros karščių nualinti keleiviai drąsiai meta stambias 2 eurų monetas ir... tikisi grąžos. Grąža atkeliauja, tačiau tik 20 eurocentų. Sutrikęs keleivis laiko saujoje kaunietišką grąžą ir apstulbęs nė nežino, ką daryti. Net pamiršo, ko norėjo ir kur ėjo... O turniketas, aparatas ir visos mirksinčios lempelės kviečia užeiti. Juk už paslaugą jau susimokėta 1,80 euro, nors kaina aiškiai parašyta 0,50 euro“, – vaizdingai aprašė situaciją skaitytoja.
Anot jos, automatas – pats sau viršininkas, darbuotojų nėra, tad ir nėra ko paklausti dėl grąžos.
Moteris patikino, kad tai – ne vienkartinis atvejis. „Tas pats kartojasi ir su kitais keliautojais, skubančiais vykti savo numatytais maršrutais ir prispirtais gamtos reikalų atvykus į Kauno autobusų stotį. Tiesa, įmetus 1 eurą, grąžos nesulaukė nė vienas“, – aiškino skaitytoja.
Viena keliautojų, besitikėjusių grąžos iš 2 eurų, buvo ir ji pati. Pabandė ieškoti teisybės. „Turėjome 20 min. iki išvykimo, nutarėme ieškoti „prarytos“ grąžos. Sutikus stoties tvarkytoją ir pasiteiravus dėl situacijos, ji tik patvirtino, kad šitai vyksta nuolat ir pasiūlė kreiptis į stoties informacijos darbuotojas. Sekmadienio popietę buvo dvi darbuotojos, tai viena atėjo mums padėti ir šiaip ne taip susigrąžinome 1 eurą grąžos“, – dėstė moteris.
Ji svarstė, kiek papildomų pinigų liko aparate, kur nueina šios lėšos ir kiek apgautų Kauno miesto svečių laikinąją sostinę palieka su kartėliu.
Gedimo atvejai pasitaiko tada, kai klientai įmeta monetas, kurių įrenginys neatpažįsta.
Kauno autobusų stoties vadovė Laima Pakusienė patvirtino, kad pasitaiko nesklandumų.
„Kauno autobusų stoties viešajame tualete yra realizuotas sertifikuotas įmonės „Hansab“ praėjimo kontrolės sprendimas. Monetų recirkuliacinis įrenginys su monetų priėmimo ir grąžos išdavimo funkcija sertifikuotas VMI. Tačiau ir sertifikuoti įrenginiai, nors ir retai, bet genda. Gedimo atvejai pasitaiko tada, kai klientai įmeta monetas, kurių įrenginys neatpažįsta. Turime neretus klientų neapdairumo atvejus, kai norima atsiskaityti kitos šalies monetomis ar smulkiomis 1, 2 ir 5 centų monetomis. Kai aparatas monetų neatpažįsta, jos užstringa ir vėliau įmestoms monetoms trukdo patekti į atitinkamas talpas. Gavę informaciją apie netinkamai veikiantį mokėjimo įrenginį praėjimo kontrolės turniketą atidarome ir leidžiame klientus nemokamai, kol atstatomas įeigos veikimas. Taip pat visada yra galimybė atsiskaityti bankinėmis kortelėmis“, –aiškino L.Pakusienė.
Ji atkreipė dėmesį, kad „valymo paslaugas atliekantys darbuotojai priklauso kitai įmonei (paslaugos perkamos), tad tikrai gali nežinoti situacijos“.
Pagalbos L.Pakusienė patarė kreiptis į autobusų stoties informacijos darbuotojus, kurie dirba nuo 5.45 iki 23 val.
„Jeigu darbuotojas dėl atitinkamų priežasčių negali atiduoti grąžos, visada priims kliento prašymą. Tada susisiekiame su klientu artimiausią darbo dieną ir išsprendžiame problemą“, – komentavo stoties vadovė.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai