„Ten – išbetonuota ertmė, tačiau, kas ten tiksliai yra – ar požeminiai koridoriai, aikštelės ar sandėliukai – nėra aišku. Šioje vietoje atsivėrė 3 metrų ertmė, į kurią mūsų sunkvežimis įkrito. Džiaugiamės, kad nenukentėjo nei mūsų darbuotojai, nei kiti žmonės. Mašina ganėtinai nemažai apgadinta: vizualiai matosi, kad hidraulika pažeista, „nusėdęs“ kėbulas, pažeistas kuro bakas“, – sekmadienį portalui kauno.diena.lt pasakojo bendrovės „Kauno švara“ viešųjų ryšių specialistas Jonas Tumpa.
Praėjus kelioms dienoms po incidento smegduobė nesutvarkyta, tačiau aptverta. „Artimiausiu metu planuojama šią vietą užpilti, kad ji daugiau nekeltų pavojaus kauniečiams ir būtų išvengta nelaimingų atsitikimų pasikartojimo, – portalui ketvirtadienį teigė Kauno miesto savivaldybės Nekilnojamojo turto skyriaus vedėjas Donatas Valiukas. – Minima teritorija, kurioje įgriuvo asfaltas, o kartu į duobę įkrito ir „Kauno švaros“ šiukšliavežis, – valstybinė žemė, kurios Kauno miesto savivaldybė nevaldo.“
Justinos Lasauskaitės nuotr.
Portalas kauno.diena.lt apie Kauno centre esančią probleminę vietą rašė ir 2011 metais. Tuomet Kęstučio ir Maironio gatvių sankryžoje esančių namų kieme atsivėrė požeminis statinys. Aplinkinių namų gyventojai tuomet spėliojo, kad mašinų svorio neatlaikė buvusi civilinės saugos slėptuvė, kiti aiškino, kad sovietmečiu čia buvo pradėtas statyti požeminis garažas, dar kiti, kad šioje vietoje buvo įrengti sandėliukai gyventojams. Žmonės tikino, kad ši vieta – tiksinti „požeminė bomba“, kurioje bet kada gali nutikti nelaimė.
D. Valiukas teigia, kad šiuo metu savivaldybė neturi daugiau informacijos apie buvusią požeminės erdvės paskirtį. Savivaldybės atstovo paklausus, ar iki šiol buvo imtasi kokių priemonių, kad ši vieta būtų mažiau pavojinga, D. Valiukas teigė, kad atsitikus pirmajai nelaimei buvo nustatytos statinio požeminės dalies ribos ir ta teritorija aptverta. „Požymių, kad greta yra papildomų ertmių ar požeminių statinių tuo metu nebuvo rasta“, – sakė pašnekovas.
Naujausi komentarai