Nemažai gyventojų kyla daugybė klausimų, telefono linijos perkrautos, ne visiems prieinamos elektroninės paslaugos, todėl ir traukia akis į akį susitikti su bendrovės atstovais.
„Prie „Ignitis“ – eilės. Žmonės laukia nuo 8 valandos ryto, bet niekas neįsileidžia. Laukiantys šnabždasi, kad įmonėje covido, bet darbuotojai nieko neaiškina, o žmonės toliau laukia lauke“, – į portalą portalą kauno.diena.lt pirmadienio rytą kreipėsi viena kaunietė.
Ji pati prie bendrovės atvyko apie 9 val. ryto. Pralaukusi daugiau nei valandą turėjo apsisukti ir išvažiuoti, nes reikėjo į darbą.
Moteris minėjo, kad neiškentę nežinios žmonės pradėjo baladoti į langus. „Darbuotojai durų neatidarė. Per stiklą pasakė, kad skyrius atsidarys po savaitės ar tiesiog kažkada. Gerai neišgirdau, nes sakė per duris“, – pasakojo skaitytoja.
Darbuotojai durų neatidarė. Per stiklą pasakė, kad skyrius atsidarys po savaitės ar tiesiog kažkada.
Belaukdama su bendrovės atstovais ji bandė susisiekti telefonu ir išsiaiškinti, kas čia vyksta, ką daryti. „Ir kiti bandė skambinti. Kol sujungs, laukiau 15–20 min., bet niekas neatsiliepė“, – aiškino moteris.
Anot jos, dauguma į skyrių atvykusių žmonių kaip ir ji norėjo pasikonsultuoti dėl naujųjų elektros planų, siūlomų „Igničio“. Tai susiję su tuo, kad šiemet iki gruodžio būtina pasirinkti nepriklausomą elektros tiekėją. Nemažai kauniečių sujudo tai padaryti jau dabar, norėdami gauti kuo geresnes sąlygas. Elektra brangsta, todėl visi ieško kuo palankesnių finansiškai galimybių.
Lauke, pasakojo moteris, laukė ir tie, kurie jau buvo pasirašę sutartis, bet nežinojo, kuriuos sutarties lapus palikti.
Moteris nutilo paklausta, ką planuoja daryti, kaip rinksis elektros tiekėją. Minėjo, kad kitiems elektros tiekėjams prisiskambinti taip pat sudėtinga.
Ji pasigedo daugiau informacijos apie tiekėjo pasirinkimą viešoje erdvėje ir apskritai apie gresiančią situaciją. Sakė susidariusi įspūdį, kad žurnalistai užsiėmę daugiausiai lyčių lygybės klausimais, bet visai „nepasižiūri, kad eiliniams gyventojams šiemet bus pradėtos mauti paskutinės kelnės“, turėdama omenyje brangstančią elektrą, didėjančias šilumos kainas.
Centro veiklą planuojame atnaujinti ateinantį pirmadienį, spalio 4 dieną.
Įmonės „Ignitis“ Komunikacijos tarnybos Ryšių su visuomene projektų vadovas Lukas Zadarackas „Kauno dienai“ patvirtino, kad skyriaus laikino uždarymo priežastis – COVID-19 užkratas.
„Kauno klientų aptarnavimo centras šiandien neveikė dėl to, kad vienam centro darbuotojui buvo patvirtintas teigiamas COVID-19 atvejis. Centro veiklą planuojame atnaujinti ateinantį pirmadienį, spalio 4 dieną“, – teigė L. Zadarackas.
Per tą laiką bus dezinfekuotos centro patalpos, kontaktus su užsikrėtusiu asmeniu turėję darbuotojai, šiuo metu esantys saviizoliacijoje, sulauks testų rezultatų.
„Norime pabrėžti, kad klientai ir toliau yra aptarnaujami nuotoliniais kanalais: per „Ignitis“ savitarną ir klientų aptarnavimo telefonu, o sudaryti nepriklausomo tiekimo kviečiami apsilankant Lietuvos pašto skyriuose“, – vardijo L. Zadarackas.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai