Pagyros miestui
Diskusijoje „Ar Kauno oro uostui lemta žlugti“ Lietuvos oro uosto direktorius G. Almantas negailėjo pagyrų Kauno miesto savivaldybei už priimtą sprendimą įvesti „pagalvės“ mokestį ir surinktus pinigus investuoti į naujų maršrutų plėtrą.
„Turiu pagirti Kauno miesto savivaldybę, kuri labai progresyviai žiūri į maršrutų plėtrą. Kai aviakompanijos ateina, joms reikia parduoti kryptį, reikia sukelti paklausą, pristatyti miestą. Kaunas padarė tai, ko Vilnius nelabai ryžosi“, – gerų žodžių negailėjo G. Almanas.
Jis patikino, kad Kauno oro uoste ne tik keleiviniai skrydžiai dar turi kur plėstis, bet taip pat ir verslas. Pagal esamą infrastruktūrą šiame oro uoste galėtų būti aptarnaujami dešimt kartų didesni krovinių srautai, nei yra dabar. Tačiau pabrėžė, kad kol kas Kaunas pasauliui turi mažai ką pasiūlyti iš pramonės sektoriaus.
„Lietuva neturi tokių produktų, todėl tai daro šią rinką neįdomia“, – sakė oro uostų vadovas.
Būtinas geras susisiekimas
G. Almanto teigimu, kroviniams Kauno oro uostas yra ideali vieta, tačiau keleiviams reikia užtikrinti, kad jie saugiai ir greitai galėtų pasiekti Kauno centrą ar kitus miestus.
„Absoliučiai būtina sąlyga – geras susisiekimas tarp Kauno ir Vilniaus. Jei keliaujate su lagaminais ir vaikais, nenorite kelis kartus persėsti“, – sakė Lietuvos oro uostų vadovas, pridurdamas, kad aviakompanijoms reikia konkrečiai parodyti, kad žmonėmis bus pasirūpinta.
Ypač susisiekimas tarp Kauno ir sostinės bus svarbus kitų metų vasarą, kai bus rekonstrukcijai uždarytas Vilniaus oro uostas. G. Almantas tikisi, kas Kaunas su šiuo iššūkiu susitvarkys ir paliks gerą įspūdį.
„Tai bus labai didelis kitų metų projektas. Mes tai matome kaip galimybę pabandyti Kauno rinką, ir tikimės, kad dalis kompanijų liks vykdyti čia skrydžius, nes Kaunas tikrai turi tam potencialo“, – sakė Lietuvos oro uostų vadovas.
Ateities vizija
Diskusijos pabaigoje Lietuvos oro uosto vadovas patikino, kad Kauno ateitis labai perspektyvi ir nėra siekiama šį oro uostą numarinti.
„Kol esu vadovas, Kauno oro uostas tikrai nežlugs. Šnekant iš Kauno oro uosto perspektyvos, turime du naujus faktorius – nauji skrydžiai ir nauja bendrovė. Jei iki šiol čia veikė viena kompanija, tai dabar turime dvi, ir pradeda žaisti rinkos dėsniai, ilgalaikėje perspektyvoje tai turėtų padaryti teigiamą poslinkį“, – diskusijoje šviesią ateitį piešė G. Almantas.
Be Lietuvos oro uosto vadovo G. Almanto, apie Kauno oro uosto galimybes diskutavo KTU prorektorė Jurgita Šiugždinienė, Kauno miesto vicemeras Simonas Kairys, dvimiesčio idėjos puoselėtojas, buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas, logistikos bendrovės „Hoptrans holding" vadovas Vytas Volkevičius. Diskusijai vadovavo „Kauno dienos“ direktorius Tadas Širvinskas.
Visą diskusiją galite stebėti vaizdo įraše.
Naujausi komentarai