Grožio studijoje paslaugų negavusiai moteriai – geros naujienos Pereiti į pagrindinį turinį

Grožio studijoje paslaugų negavusiai moteriai – geros naujienos

2025-07-21 11:59

Aistė nusivylė vienu Kauno grožio salonu, nes jai nebuvo atliktas kirpimas, o banko sąskaita patuštėjo. Grožio studijos savininkė atsiprašo už nesusipratimą ir turi gerų žinių.

„Grožio salonas „ŽS grožio studija” internetinėje svetainėje „Treatwell“ skelbia apie savo paslaugas, bet pinigus paima „rezervavimui”, o paslaugos nesuteikia“, – teigė portalo kauno.diena.lt  skaitytoja Aistė.

Moteris pasakojo, kad liepos 16 dieną užsirašė plaukų galiukų kirpimui. Vizitas grožio salone buvo suplanuotas liepos 18 dieną, 14 val. 

„Likus valandai iki suplanuoto vizito paskambino „kirpėja”, informavo, kad liepia atšaukti kirpimą, nepasiūlė kitų laikų vizitui, apie pinigų grąžinimą nebuvo jokios kalbos. Rezervacijos metu buvau sumokėjusi 20 eurų. Vėliau pati atvykau į kirpyklą, tačiau ji buvo užrakinta, nors sakė, kad tądien visi laikai yra užimti. Dar kartą bandžiau paskambinti į patį saloną dėl galimo kito laiko ar pinigų grąžinimo, tačiau buvo pasakyta, kad niekuo negali padėti“, – teigė moteris.

Salono vadovė Živilė Stonkuvienė portalui kauno.diena.lt sakė, kad įvyko nesusipratimas ir dėl situacijos atsiprašė klientės.

„Penktadienį mes patys kreipėmės į „Treatwell“ ir šiandien dar kartą jiems parašiau, kad grąžintų klientei pinigus. Mes patys siūlome klientei nemokamai atlikti tą paslaugą, kuriai ji užsiregistravo, ir kai ji atvyks, mes jai patys kompensuosime procedūrą. Arba grąžinsime pinigus, arba atliksime procedūrą nemokamai“, – teigė salono vadovė.

Ž. Stonkuvienė sakė pirmadienį susisieksianti su kliente, nes penktadienį ir savaitgalį neturėjo galimybių situacijos spręsti „čia ir dabar“. „Pati asmeniškai susisieksiu su kliente ir pasiūlysiu atvykti nemokamai procedūrai“, – pažadėjo pašnekovė.

Anot jos, tokia situacija pasitaikė pirmą kartą. „Mes visada esame linkę išspręsti situaciją gražiuoju“, – pridūrė Ž. Stonkuvienė. 

Nemalonios situacijos gali susiklostyti tuomet, kai klientas neteisingai atšaukia vizitą.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų