Atliktas patikrinimas
VMVT Kauno departamento patarėjas Petras Tarvydas portalui kauno.diena.lt nurodė, kad tarnyba pranešimą dėl galimų pažeidimų minimame greitojo maisto restorane gavo gegužės 25 dieną, tad dar tą pačią dieną specialistai nuvyko į vietą ir buvo surengtas neplaninis patikrinimas.
„Patikrinimo metu nustatyta, kad kenkėjų kontrolę restorane atliekanti įmonė šį mėnesį užregistravo, kad yra musių, taip pat kitų pažeidimų. Gegužės 24 d. vartotojas kreipėsi į restorano darbuotojus dėl vabaliukų sumuštinyje (galimai musyčių), tačiau įmonės atsakingi asmenys, pakartotinai nesikreipė į kenkėjų kontrolę atliekančią įmonę, kad būtų sugriežtinta kenkėjų kontrolė.
Inspektoriai greitojo maisto restoranui pateikė nurodymus dėl nustatytų neatitikčių pašalinimo“, – komentavo P.Tarvydas.
Jis aiškino, kad maitinimo įstaiga nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 7 dienas, VMVT turi pateikti informaciją apie trūkumų pašalinimą ir tai patvirtinančius dokumentus.
„Įvertinus tikrinimo rezultatus, VMVT Kauno departamente bus priimtas sprendimas atsakingam asmeniui pritaikyti sankcijas pagal Administracinių nusižengimų kodeksą“, – nurodė P.Tarvydas.
Skaitytojo nuotr.
Pasišlykštėjo maistu
Portalas kauno.diena.lt primena, jog šią savaitę vienam kauniečiui apsilankymas Veiverių g. 142E esančiame „Hesburger“ greito maisto restorane gerokai apkarto. Vyras užsisakė mėsainį su šonine ir salotose rado gyvių.
Patikrinimo metu nustatyta, kad kenkėjų kontrolę restorane atliekanti įmonė šį mėnesį užregistravo, kad yra musių, taip pat kitų pažeidimų.
„Teko pamatyti tokį vaizdą ir vaikščiojančius padarus po salotas, ar tai normalu? Jei vaikas net nematęs suvalgytų? Ir apsinuodytų? Kas liktų kaltas? Nežinau, kaip jausiuos pats, nes, manau, teko pasipildyti save tais baltymais“, – socialiniame tinkle „Facebook“ pasakojo klientas. Portalui kauno.diena.lt vaikinas nurodė, kad jį gerokai nustebino personalo elgesys. Apie salotose esančius vabzdžius pranešus personalui, šie tik pasijuokė, kad čia toks padažas. Dar kartą parodžius, kad po padažą vaikšto gyviai, pardavėjos mėsainį išmetė. Tačiau vyras pinigų už nekokybišką mistą taip ir neatgavo.
„Man pasakė, kad čia yra viskas normalu. Bet visgi jos išmetė mėsainį ir pasiūlė grąžinti pinigus. Tačiau mes pirkome du mėsainius ir jie buvo įmušti viename čekyje. Tai jos negalėjo grąžinti vienos sumos, sako: galim viską, o už tą aną mėsainį susimokėkite. Bet ten reikėjo rašyti prašymus, dėl pinigų grąžinimo ir pan. Apsisukau ir išėjau iš ten, nes jos ten negalėjo išskaidyti, o aš nenorėjau ten daugiau gaišti laiko“, – kalbėjo Arminas.
Skaitytojo nuotr.
„Hesburger“ pozicija
„Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela portalui kauno.diena.lt prieš kelias dienas nurodė, kad sumuštinių gamyboje naudojamos „Frillice“ veislės salotos yra plaunamos restoranuose. Šis procesas esą atliekamas itin atidžiai ir kruopščiai.
„Kadangi salotos yra natūralus produktas ir jų auginimo aplinkoje gali pasitaikyti vabzdžių, tad yra tikimybė, kad jų pateks ant salotų lapų. Tokie nukrypimai dažniausiai pastebimi pradiniame salotų plovimo proceso etape ir gali būti pašalinti. Taigi, toks atvejis yra labai retas galutiniame produkte. Nepaisant to, jog tokia situacija labai reta, ji yra labai nemaloni, nes toks produktas neatitinka mūsų nustatytų kokybės standartų“, – teigė I.Salmela.
„Mes atsiprašome kliento dėl nemalonios patirties. Savo ruožtu informavome visus savo darbuotojus apie šį atvejį, kad toks natūralus produktas kaip salotos, kuris yra kruopščiai ir atidžiai plaunamas, būtų papildomai atidžiai peržiūrimas, ir sieksime, kad nemalonių atvejų būtų išvengta ateityje“, – pridūrė „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė.
Naujausi komentarai