Pereiti į pagrindinį turinį

Į gimtąjį miestą sugrįžę kauniečiai griebiasi verslo

2013-12-10 10:08
Tomo Raginos nuotr.

Prie iniciatyvos kauniečius sugrąžinti į savo miestą jungiasi ir verslo įmonės. Prekybos miestelyje "Urmas" jau sėkmingai dirba keletas iš užsienio sugrįžusių kauniečių, o prekyvietės atstovai sako, kad visada mielai padeda ne tik sugrįžėliams, bet ir visiems, kas nori pradėti savo verslą.

Prekybos miestelio "Urmas" marketingo vadovas Jonas Plenta pastebi, kad iš užsienio sugrįžę kauniečiai parsiveža įvairių pas mus dar nematytų ar menkai žinomų idėjų ir imasi jas čia įgyvendinti.

"Tai daugiausia jauni, veržlūs žmonės, kurių ne tik verslo idėjos naujoviškos, bet ir kitoks požiūris į paslaugos ar produkto pateikimą, bendravimą su pirkėjais. Jie supranta, kaip svarbu su klientu užmegzti ir išlaikyti kuo artimesnį ryšį. Pristatant savo prekę ar paslaugą labai svarbu nuoširdumas ir smulkios detalės. Dažnai koks nors rankų darbo dirbinukas, puošiantis krautuvėlę, yra gerokai paveikesnis, nei akį rėžianti ryškiaspalvė reklama", – pasakojo J.Plenta.

Pasak jo, natūralu, kad pradedantis savo verslą žmogus negali išmanyti visų jo subtilybių, todėl dažnai tenka naujokams patarti, ką ir kaip padaryti geriau, o ko galbūt atsisakyti.
"Reikia labai gerai įvertinti prekybos ar paslaugos teikimo vietą. Kur įsikurti, kaip išdėlioti savo prekes, kuo prekiauja kaimynai šalia, kur didžiausias žmonių srautas, ieškosiantis tavo prekių ar paslaugų, ir daug kitų sąlygų", – aiškino prekybos miestelio "Urmas" atstovas.

Pasak jo, naujam verslui labai svarbu ir tai, kad potencialūs klientai galėtų patys tiesiogiai susipažinti su nauju produktu ir paslauga.

"Mūsų prekybos miestelyje lankytojų srautas – ypač didelis, todėl, viena vertus, tai veikia kaip puiki tiesioginė reklama, kita vertus – kiekvienam jaunam verslui svarbu nuo pat pradžių turėti klientų. Kadangi žmonės pas mus važiuoja turėdami aiškų tikslą – įsigyti tam tikrų prekių ar paslaugų, naujoje prekybos vietoje taip pat iš karto netrūks klientų, jei paslauga ar produktai atitiks jų lūkesčius", – teigė J.Plenta.

Jis atkreipė dėmesį į tai, kad dalis naujų verslų, įsikūrusių negalinčiose tokiu dideliu lankytojų srautu pasigirti vietose, labai sunkiai išgyvena pradinį veiklos etapą, nes paprasčiausiai trūksta klientų, pirkėjų. "Paslauga ar produktai turi būti labai išskirtiniai, kad klientas pas tave specialiai važiuotų. Gerokai lengviau ten, kur klientai gali rasti daug įvairių paslaugų ir produktų vienoje vietoje", – pažymi prekybos miestelio "Urmas" marketingo vadovas.

Sugrįžę į savo gimtąjį miestą ir nutarę čia imtis verslo kauniečiai laukiami ne tik prekybos miestelyje ir jame įsikūrusiame Centriniame Kauno turguje, bet ir greta esančiame verslo centre "1000".


Perduok žinią emigravusiam giminaičiui

"Kauno diena" pradeda diskusiją apie tai, ko reikia, kad emigravę kauniečiai grįžtų į gimtajį miestą. Kviečiame prie mūsų jungtis verslininkus, politikus, suinteresuotus, kad kuo daugiau kauniečių grįžtų namo, įmones, kurios mielai priimtų dirbti turinčius darbo Vakaruose patirties, aukštąsias mokyklas, kurios įsteigė ar ketina steigti stipendijas emigrantų vaikams, kurios siekia atgal prisivilioti išvykusius mokslininkus, įstaigas, pasiryžusias konsultuoti emigrantus apie įsikūrimo Kaune ypatumus.

Skelbkite gerąją žinią: Kaune yra darbo, Kaune yra gera gyventi. Skaitykite projekto "Sugrįžk į Kauną" rašinius portale kaunodiena.lt.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų