Pereiti į pagrindinį turinį

Į Kauną sugrįžo Tarptautinė aludarių diena: pasitiko gausi renginių puokštė

2021-07-16 17:08
DMN inf.

Jau tapo tradicija pažymėti Tarptautinę aludarių dieną. Ją miestui dovanojo Kauno bravoras „Volfas Engelman“, šiemet šventės metu norėjęs padėkoti gerbėjams už įvertinimą, mat pernai „Volfo Engelman“ buvo pripažintas mylimiausiu nealkoholiniu alumi.

Simboliška statinė alaus

Liepos 16-ąją tradiciją tapusią aludarių šventę pradėjo teatralizuota žirgų eisena, iki „Volfo Engelman“ bravoro gabenusi simbolišką nealkoholinio alaus statinę.

Nuotaikingai nusiteikę aktoriai, įkūniję bravoro įkūrėjus Volfą ir Engelmaną, nealkoholinio alaus statinės kelionę pradėjo nuo Kauno Rotušės aikštės. Aplankydami Senamiesčio ir centrinės miesto dalies gatveles aktoriai kvietė kauniečius į šventę. Galiausiai žirgai ir nealkoholinio alaus statinė atkeliavo iki „Volfas Engelman“ alaus daryklos, kur dalis miestiečių jau buvo pradėję švęsti Aludarių dieną.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Kokia Aludarių diena be tradicinių apynių vainikų bei simbolinės nealkoholinio alaus statinės atidarymo ceremonijos. Patys alaus gamybos meistrai šventės metu tikino, kad aludariai nuo seno buvo gerbiami, todėl džiugu, jog bendrovė „Volfas Engelman“ atgaivino šią tradiciją ir jau ketvirtus metus Kaune švenčiama Aludarių diena. Ši šventė skirta ne tik alaus meistrams, bet ir visam miestui, nes bendrovė „Volfas Engelman“ jau yra tapusi neatsiejama Kauno, o kartu ir visos Lietuvos, dalimi. Dėl to visus šventės renginius lankytojams padovanojo „Volfas Engelman“ bravoras, tad miestiečiams beliko tik pasimėgauti.

Vilmanto Raupelio nuotr.

„Lietuvoje nuo senų laikų gero aludario vardą pelnyti galėjo toli gražu ne kiekvienas. Todėl labai džiaugiuosi, kad dirbu darbą, kuriuo tikiu. Šiais metais Aludarių dieną švenčiame tikrai išskirtinai, po ilgų pandeminių metų, tai pirmasis tokio dydžio nemokamas koncertas visai Lietuvai, o man iš tiesų gerą, kad būtent mūsų įmonė kiekvienais metais nepertraukiamai laikosi tradicijas pagerbti šį amatą“, – apie savo aistrą darbui kalbėjo „Volfas Engelman“ bravoro profesionalus aludaris Giedrius Valančius.

„Žinote, ši šventė yra labai svarbi nealkoholinio alaus gėrimo vartojimo kultūros dalis, o mes dažnai kalbame apie taip kaip ir kada susiformavo ir ne viena nealkoholinio alaus vartojimo tradicija. Yra daug mitų apie šį gėrimą, todėl gera matyti susirinkusius svečius ir mėgėjus, kurie renkasi gerą skonį“, – antrino ir Petras Sadovskis, bravoro „Volfas Engelman“ vyriausiasis aludaris.

Petras Sadovskis/Vilmanto Raupelio nuotr.

Šventės akcentai

Kaune paminėtoje Aludarių dienos šventėje netrūko pramogų. Kauniečiai galėjo paragauti išskirtinio kraftinio nealkoholinio alaus degustacijomis, pasižvalgyti po virtualias ekskursijas, kurios aprodė „Volfas Engelman“ bravoro paslaptis. Didžiausias akcentas – nemokamas koncertas, kuris pritraukė minią žmonių.

Didžiausia bendrovės „Volfas Engelman“ vertybė, kuria vadovaujamės savo kasdieniame darbe, yra džentelmeniškumas.

Šventės metu įvyko ir aukcionas, kurio metu parduota įvairi „Volfas Engelman“ bravoro naujosios kolekcijos atributika. Aukcione surinkti pinigai bus panaudoti kilniam tikslui, jie atiteks intelektinių sutrikimų turinčių žmonių globa besirūpinančiai įstaigai. Aukcionas leidžia šventinę nuotaiką praplėsti už alaus daryklos teritorijos ribų ir paskleisti ją po visą miestą bei skatina visus šventės dalyvius prisidėti prie gerų darbų kūrimo tradicijos bei padėti Kaunui augti.

„Didžiausia bendrovės „Volfas Engelman“ vertybė, kuria vadovaujamės savo kasdieniame darbe, yra džentelmeniškumas. O tikras džentelmenas visuomet ras būdą prisidėti prie prasmingų darbų. Taip gimė mūsų draugystė su VšĮ „Gyvenimo namai sutrikusio intelekto asmenims“. Būtent „Aludarių dienos’21“ proga skirtame aukcione surinktos lėšos bus skirtos įstaigos labdarai, besirūpinančiai protinę negalią turinčių žmonių globa“, – apie tai, kam bus skirti aukcione surinkti pinigai, šventės metu pažymėjo „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Marius Horbačauskas/Vilmanto Raupelio nuotr.

Alaus gamybos meistrus bei šventės dalyvius nuo scenos žinomiausiomis dainomis sveikino Jurgis Brūzga, Jessica Shy, G&G Sindikatas. Pasimėgauti muzikos ritmais kvietė ir didžėjus Jovani.

Į bravoro „Volfas Engelman“ įrengtą Aludarių dienoms skirtą sceną įžengė ir šių metų „Eurovizijos“ konkurse Lietuvą atstovavusi grupė „The Roop“ ir užkūrė tikrą vakarėlį. Po žinomiausių grupės dainų dangų nušvietė Aludarių dienoms skirtas fejerverkas.

Padėka klientams

Visa ši nemokama aludarių fiesta – tai padėka visiems klientams, partneriams bei bičiuliams, kurie neabejingi nealkoholiniams „Volfas Engelnam“ gaminiams. O padėkoti bravoras tikrai turi už ką. Pernai atlikto tyrimo metu buvo nustatyta, kad nealkoholinis „Volfas Engelman“ alus yra vienas mylimiausių šalies vartotojų įvardijamų prekės ženklų, tad šiemet norėta šią pergalę pažymėti garsiai ir įsimintinai.

„Palankiausiai vertinamas, pirmaujantis rinkoje ir dažniausiai perkamas iš lietuviškų alaus prekės ženklų. Tai liudija 2020-ais metais atliktas rinkos tyrimas – „Volfas Engelman“ prekės ženklas nealkoholinio alaus gamybos industrijoje yra mylimiausias. Būtent tai įkvepia mus stengtis dar labiau, o šiais metais nusprendėme, kad savo gerbėjams už tokį komplimentą norime atsidėkoti su kaupu, todėl tradicinę Aludarių dienos šventę prisikvietėme išskirtinių, charizmatiškų ir garsių atlikėjų, padarėme didžiausią nemokamą koncertą Kaune ir, žinoma, nepamiršome ir mūsų tradicijų“, – apie tai, kad šventė tapo dar viena gera proga visiems gerbėjams pasakyti „Ačiū“, teigė M.Horbačauskas.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Pernai įmonių grupės „Olvi“ užsakymu, tyrimų bendrovė „Supercrush“ atliko 1,2 tūkst. vartotojų apklausą. Tyrimo rezultatai rodo, jog palankiai vertinančių nealkoholinio alaus „Volfas Engelman“ prekės ženklą yra 1,5 karto daugiau nei artimiausių konkurentų. Ypač išsiskyrė moterų auditorija – istorinį „Volfas Engelman“ prekės ženklą jos vertino dar palankiau, nei visa auditorija bendrai.

Vartotojų prielankumą „Volfas Engelman“ prekės ženklui atspindi ir jo produkcijos pardavimai. Pernai daryklos pardavimai augo tris kartus sparčiau nei visa Lietuvos alaus rinka bendrai. Per pirmus tris praėjusių metų ketvirčius bendrovės pardavimai, palyginti su tuo pačiu 2019 m. laikotarpiu, išaugo 14,4 proc. Vis daugiau vartotojų bendrovė atranda ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose – eksportas tuo pačiu laikotarpiu išaugo beveik trečdaliu.

Tad tiek produkcijos pardavimų augimas, tiek vartotojų palankūs įvertinimai skatina „Volfas Engelman“ bravorą dar labiau judėti į priekį, ieškoti ir atrasti naujų skonių bei kartu mokėti džiaugtis laimėjimais su visu Kaunu ir taip dar labiau įsilieti į miesto gyvenimo ritmą.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų