Pereiti į pagrindinį turinį

„Kaunas dalinasi“ – toks šūkis garsins laikinąją sostinę

2014-01-08 09:35

„Kaunas dalinasi“ – toks naujas Kauno miesto šūkis pristatytas trečiadienį. Kartu su juo pristatytas ir prekės ženklas, kuris, kaip tikimasi, padės reprezentuoti miestą.

„Kaunas dalinasi“ – toks naujas Kauno miesto šūkis pristatytas trečiadienį. Kartu su juo pristatytas ir prekės ženklas, kuris, kaip tikimasi, padės reprezentuoti miestą.

Miestą pristatysiančiame logotipe parašytas jo pavadinimas, kuris susipina iš keturių spalvų juostų: oranžinės, mėlynos, žalios ir raudonos.

„Kaunas gali didžiuotis, nes išrinktas šūkis ir dizainas, taip pat galime pasakyti, kad miestas nuo šiol galės pasiūlyti turizmo agentūroms idėjas, bendrą stilistiką“, – kalbėjo miesto meras Andrius Kupčinskas.

Jis aiškino, kad miesto šūkis kviečia dalintis viskuo – jausmais, krepšiniu, džiazu ir t.t. Prekės ženklas bus naudojamas artimiausius penkerius metus, iki 2018 m., kuomet Lietuva minės valstybės šimtmetį.

Prekės ženklą ir šūkį miestui sukūrė agentūra „Not Perfect | Y&R“, kuri laimėjo skelbtą Kauno miesto savivaldybės konkursą. Ši agentūra gerai žinoma ne tik mūsų šalyje, bet ir užsienyje. Savo kraityje ji turi daugiau nei 100 įvairiausių tarptautinių konkursų apdovanojimų. Vien pernai agentūros sukurtas produktas buvo įvertintas bronziniu Kanų liūtu.

„Mokiausi Kaune, todėl visada jaučiu nostalgiją šiam miestui, tad sukurti ženklą miestui buvo garbė“, – teigė agentūros direktorius Gytis Giniotis. Jis užsiminė, kad buvo svarstoma ne viena koncepcija, tačiau apsistota ties idėja, kuri atskleistų, koks yra miestas.

„Viena yra laikinosios sostinės, paveldimumo tema. Kita dalis – modernaus ir atgimstančio miesto, akademinės visuomenės, pilietiško gyvumo dvasia. Iš visų šitų dalykų mes pabandėme pavaizduoti tą ženklą“, – kalbėjo logotipo autorius.

Miesto šūkį kūrėjai siūlo panaudoti įvairioms progoms ir renginiams. „Kaunas dalinasi“ yra tik sakinio pradžia, o kokia bus jo pabaiga, priklausys nuo situacijos. Pavyzdžiui, ant reprezentacinio puodelio puikuojasi užrašas „Kaunas dalinasi šiluma“.

„Tikiu, kad ženklas prigis ir miestiečiai ji noriai naudos savo kasdienybėje“, – pabrėžė G. Giniotis.

Kauno skelbtame konkurse iš viso dalyvavo šešios reklamos agentūros, tačiau savo kūrinius pristatė tik keturios, iš kurių buvo išrinktas nugalėtojas.

„Visi ekspertai iškart nusprendė, kad šis prekės ženklas geriausiai atspindės Kauną. Jis nuotaikingas, linksmas, gyvas. Turėdami Kauno prekės ženklą galėsime toliau plėtoti miesto įvaizdį“, – sakė Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo katedros docentė Nina Klebanskaja, kuri taip pat rinko geriausią prekės ženklą.

Prekės ženklas ir šūkis Kaunui atsiėjo 29 tūkst. litų. Šįmet jo plėtrai savivaldybė planuoja išleisti dar 45 tūkst. litų.

„Reikės perleisti visus miestą reprezentuojančius leidinius, turistinius lankstinukus“, – vardijo, kur panaudos pinigus, Kultūros ir turizmo ir plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas Andrius Cechanavičius.

Naujuoju Kauno prekės ženklu jau nuo šiandien pasidabino 29 maršruto autobusas, kursuojantis iki Kauno oro uosto. Be to, prie savivaldybės iškelta vėliava su prekės ženklu. 

Iki šiol Kaunas turistinio ženklo neturėjo. Prekės ženklą miestas siekė turėti nuo 2011 metų, kai buvo paskelbtas konkursas jam ir šūkiui sukurti. Tačiau šis konkursas baigėsi be nugalėtojo, nors buvo pristatyta dešimt darbų.

Tuometinio konkurso tikslas buvo sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį, kuris kurtų ir palaikytų patrauklaus miesto įvaizdį, palankų turizmo, verslo ir investicijų plėtojimui, išryškintų miesto dinamiškumą, inovatyvumą, kūrybiškumą, modernumą, akademiškumą, verslumą, skatintų atvykstamąjį ir vietinį turizmą bei didintų miesto konkurencingumą.

Šįkart paskelbtas viešasis pirkimas, ekspertai vertino ir pasiūlymo idėją, ir kainą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų