Mindaugas pasakojo, kad šeštadienį, šiek tiek po 21 val., norėjo priduoti tarą į taromatą, esantį prie prekybos centro „Rimi“, Raudondvario pl. 94 B, Kaune. Ant taromato nurodyta, kad jis turi veikti nuo 8 val. ryto iki 22 val., tačiau taromatas neveikė.
Kaunietis nuėjo į parduotuvę ir „Rimi“ darbuotojai pranešė apie kilusią problemą. „Darbuotoja atsakė, kad niekuo negali padėti, nes už taromatą atsakingas asmuo yra išėjęs ir dabar jis nedirba. Paklausiau, ar negalima priduoti taros pačioje parduotuvėje, tačiau darbuotoja atsakė, kad ne, ir dar nebaigus pokalbio apsisuko ir nuėjo. Pirkėjų tuo metu aplink nesimatė“, – Mindaugas vėl nuėjo iki taromato ir paskambino čia nurodytu telefonu numeriu. Jam telefono ragelio niekas nepakėlė.
Anot pašnekovo, šis taromatas neveikia gana dažnai. „Priduoti tarą į netoliese namų esantį taromatą nešu kartą ar du per mėnesį. Tačiau maždaug kas trečią kartą susiduriu su problemomis ir tarą vėl turiu parsinešti ar parsivežti namo. Trūko kantrybė“, – pasakojo vyras.
Taros praėjusio šeštadienio vakarą pirkėjui nepavyko priduoti dėl darbuotojų neatidumo.
Prekybos tinklo „Rimi“ Viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė atsiprašo kauniečio dėl patirtų nepatogumų. „Taromatas minimoje parduotuvėje šeštadienį, kaip ir kitomis dienomis, veikia nurodytomis darbo valandomis. Atsiprašome, kad šeštadienį tuo metu niekas negalėjo padėti ir pirkėjui nepavyko priduoti taros. Su tai turėjusiais padaryti „Rimi“ darbuotojais buvusi situacija jau aptarta, siekiant, kad ji nepasikartotų ir pirkėjai be sunkumų galėtų priduoti tarą“, – sakė prekybos tinklo atstovė.
Pasiteiravus, ar parduotuvė, jeigu neveikia taromatas, neturėtų priimti tuščios taros, R. Keršienė priminė, kad taromatas, kaip ir nurodyta, veikia iki 22 val. „Taros praėjusio šeštadienio vakarą pirkėjui nepavyko priduoti dėl darbuotojų neatidumo, – sakė pašnekovė. – Taromatai „Rimi“ parduotuvėse veikia jų nurodytomis darbo valandomis. Jomis atnešus tarą ir laikinai darbo vietoje nesant už taros priėmimą atsakingo darbuotojo, prašome kreiptis į parduotuvės darbuotojus arba ant taromato nurodytu telefono numeriu. Jei luktelėjus, kol parduotuvės darbuotojai baigs aptarnauti apsiperkančiuosius, priduoti taros nepavyksta, visada raginame kreiptis „Rimi“ klientų aptarnavimo telefonu +370 800 29 000.“
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai