Lietuvos oro uostai (LTOU) ketvirtadienį pranešė pasirašę sutartį su konkursą laimėjusia įmone.
Pasak LTOU plėtros departamento direktoriaus Arno Dūmano, išplėtus terminalą oro uostas galės aptarnauti 2 mln. keleivių per metus – beveik du kartus daugiau nei dabar, o per valandą galės aptarnauti iki šešių skrydžių.
„Tai leis atliepti šiuo metu vyraujančias keliavimo tendencijas ir ateities augimo perspektyvas. Keleiviams bus užtikrinta daugiau erdvės ir pasiekta didesnė technologijų pažanga, o tai reiškia greitesnes procedūras, patogesnį skrydžių laukimą“, – pranešime teigė A. Dūmanas.
Darbus planuojama pradėti 2024 metų sausį–kovą, o baigti – 2025 metų viduryje. Bus išplėstos atvykimo ir išvykimo erdvės, bagažo atsiėmimo zonas, padidintos Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, laukimo, maitinimo ir prekybos erdvės – tai didins oro uosto pajamas ir iš komercinės veiklos.
Pasak A. Dūmano, atliekant darbus Kauno oro uostas veiks įprastu režimu, tačiau kartais gali būti trumpalaikių nepatogumų.
Visas projektas bus įgyvendintas LTOU lėšomis. Šiemet Kauno oro uoste planuojama aptarnauti apie 1,3 mln. keleivių.
Spalį LTOU su statybų bendrove HISK pasirašė 18,2 mln. eurų (su PVM) sutartį dėl Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros.
Naujausi komentarai