ELTA yra skelbusi apie iki šiol kelerius metus keleivius maršrutiniais taksi Kaune vežiojusios bendrovės „Kautra“ sprendimą atsisakyti šio jai nuostolingo verslo. Jį perima miesto savivaldybei pavaldi „Kauno autobusų“ bendrovė, kuriai priklauso ir troleibusai, ir autobusai.
Šios bendrovės generalinis direktorius Mindaugas Grigelis Eltai dar negalėjo pasakyti, kurie iš ligšiolinių taksi autobusiukų maršrutų ir toliau išliks tokie patys, o kurie nuo rudens bus keičiami. Bet priminė, kad siekiant užtikrinti didesnį keleivių saugumą bei išlaikyti maršruto reguliarumą, naujieji mažos talpos autobusai Kaune keleivius įlaipins ir išlaipins tik stotelėse. Pokalbyje su ELTA M. Grigelis neįvardino ir transporto priemonių, kuriomis bus vežiojami ne įprastinį autobusą ar troleibusą savai kelionei besirenkantys kauniečiai. Tačiau patvirtino, kad bus pasistengta, jog patogiai savo kelionės tikslą pasiektų ir tie, kurie jo link keliauja nuo miesto pakraščių ar iš gretimo Kauno rajono. Šio rajono savivaldybė savo ruožtu irgi rūpinasi, kad kuo patogesnį susisiekimą gyventojai turėtų ir pačiame rajone, ir su Kauno miestu.
Viešojo transporto tinkle likus vieningai bilietų rūšių ir kainų sistemai, visame viešajame transporte Kaune bus taikoma dabar veikianti lengvatų sistema neįgaliems, garbaus amžiaus sulaukusiems keleiviams, taip pat - vaikams ir besimokančiam jaunimui. Pasak Kauno miesto savivaldybės atstovų, rinkdamiesi šiandien Kaune įprastą galimybę per 30 min. nuo kelionės pradžios persėsti į kitą transporto priemonę, keleiviai į visas viešajam transportui priklausančias transporto priemones (troleibusus, didelės ir mažos talpos autobusus) per tokią laiko atkarpą galės persėsti nemokamai.
Naujausi komentarai