"Maxima" atpigino tūkstantį būtiniausių maisto produktų

"Maxima" atpigino tūkstantį būtiniausių maisto produktų

2009-10-13 20:36
"Maxima" atpigino tūkstantį būtiniausių maisto produktų
"Maxima" atpigino tūkstantį būtiniausių maisto produktų / Audriaus Bagdono nuotr.

Nuo antradienio „Maximose“ tūkstantis būtiniausių maisto produktų kainuos iki 25 procentų pigiau. Akcija susijusi su šildymo sezonu sumažėsiančia gyventojų perkamąja galia.

Duona, šviežia mėsa ir mėsos gaminiai, pieno produktai, makaronai, aliejus ir kitos būtiniausios prekės nuo antradienio „Maximose“ kainuoja ketvirtadaliu pigiau.

Tūkstantį maisto produktų prekybos centrų vadovai nusprendė atpiginti įvertinę tikėtiną gyventojų perkamąją galią. Prekybininkai įsitikinę, kad šildymo sezono metu daugelio šeimų biudžetas sumažės, maistui gyventojai galės skirti mažiau pinigų.

„Maximos“ duomenimis, apkarpius kainas 25 procentais, pirkėjai kiekvieną mėnesį parduotuvėje sutaupys iš viso 2,5 milijonų litų.

„Vartojimas ir toliau sparčiai mažėja, pirkinių krepšelis traukiasi, o kaina žmonėms tampa bene svarbiausiu kriterijumi, sprendžiant, kokius produktus pirkti ar į kokį prekybos centrą užsukti“, - sako Gintaras Jasinskas. 

Pasak jo, kainos sumažintos „Maxima“ tinklo nuosavais prekių ženklais pažymėtai produkcijai bei daugeliui populiarių ir plačiai vartojamų produktų, kuriuos dažniausiai renkasi vidutines bei žemesnes pajamas gaunantys pirkėjai.

Visos daugiau nei 10 procentų atpigintos prekės „Maxima“ parduotuvėse ženklinamos specialiu ženklu „Atpigo“.

Duona ir jos gaminiai atpigo iki 22 procentų. Daugiausiai atpiginta „Vilniaus duonos“, „Biržų duonos“, „Plungės duonos“ gaminių. Šviežia mėsa, daugiausia kiauliena, atpigo iki 10 procentų, mėsos gaminiai (virtos ir rūkytos dešros bei dešrelės ) - iki 20 procentų, pienas bei pieno produktai  (grietinė, sviestas, sūris, varškė - iki 26 procentų.

Vidutiniškai nuo 10 iki 25 proc. atpigintos greitai negendančios prekės. Pigo aliejus, makaronai, majonezas, margarinas, įvairios kavos bei arbatos rūšys, riešutai. Iki 20 proc. pigo ir saldainiai bei šokoladas, iki 15 procentų - „Milupa“ ir „Similac“ kūdikiams skirti pieno mišiniai.

Pasak G. Jasinsko, sprendimas mažinti kainas priimtas buvo būtent dabar, nes artėja šildymo sezonas ir žmonės pradės dar labiau taupyti ir riboti vartojimą, kuris, palyginus su ankstesniais metais, rugsėjį nukrito iki 17 procentų.

Rimi Baltic Group Atstovė ryšiams su visuomene Raminta Stanaitytė-Česnulienė primena, kad „Rimi“ parduotuvėse iki 30 procentų sumažintos 4 tūkst. prekių kainos.

„Rimi Hypermarket“ ir „Rimi Supermarket“ parduotuvėse atpigo duona, konditerijos gaminiai, žuvis, kūno priežiūros, valymo ir sezoninės prekės.

 "Nuolat sekame rinkos pokyčius, reaguojame į juos, deramės su tiekėjais, rengiame daug kainų akcijų, stengiamės išpildyti pažadą pirkėjui, jog „Rimi“ nereikia nemokėti brangiau“, - sakė R.Stanaitytė-Česnulienė.

„Rimi Lietuva“ nuo gegužės pradžios atpigino pieno produktus. Labiausiai pigo sūriai -16,7 procento, kefyro kaina buvo sumažinta 11,9 procento, varškės sūrelių - 7,4 procento, varškės - 5,7 procento, grietinės - 5,3 procento, lydytų tepamų sūrelių - 3,2 procento, sviesto - 1,7 procento.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų