Moki už paslaugą, tačiau negali ja naudotis. Į tokią situaciją pakliuvusi kaunietė pasakojo, kad prie nieko nerodančio televizoriaus praleido beveik keturias paras. Nepaisant to, mokėti jai teks už visą mėnesį.
Televizijos programas pertransliuojančią bendrovę "Cgates" apie gedimą moteris pirmą kartą informavo rugsėjo 2 d. "Meistrai atvažiavo kitą dieną. Sakė, kad rado gedimą, jį pašalino. Ir išvažiavo. Tačiau televizorius vis tiek nieko nerodė", – kalbėjo Raudondvario pl. gyventoja.
Vėl skambino "Cgates". Kaunietė teigė, kad visos techninės bėdos buvo pašalintos tik šeštadienį, rugsėjo 5 d. Ji sakė nusivylusi bendrove, jos požiūriu į klientus. "Jiems sunku prisiskambinti, reikia labai laukti, kol kas nors atsiliepia", – tikino moteris.
"Cgates", veikiančios dvylikoje šalies miestų, direktorius Paulius Dambrauskas patvirtino, kad problemų Raudondvario pl. buvo iškilę.
"Gedimas buvo visame name, tai yra šešiems abonentams. Penkiems jų nesklandumai buvo pašalinti per 24 valandas. Taip sutapo, kad dar vienas gedimas buvo jūsų minėtos klientės bute. Nesitikėjome, kad vienu metu bus du gedimai, todėl, pašalinę vieną jų, meistrai išvažiavo", – aiškino P.Dambrauskas. Ir pridūrė, kad darbuotojai neįpareigoti eiti per visus butus ir gyventojų klausinėti, ar televizijos jau veikia.
Anot jo, greičiau pašalinti antrąjį gedimą trukdė tai, kad kaunietė, kaip sakė P.Dambrauskas, iš pradžių atsisakė įsileisti meistrus į butą, nes netikėjo, kad gedimas yra jos bute. "Natūralu, kad klientė, negaudama užsisakytos paslaugos, buvo nelaiminga. O kai daug emocijų, sunku bendrauti", – pasakojo bendrovės vadovas.
Kokią sąskaitą už rugsėjį gaus klientė, kuriai kelias dienas ne dėl jos kaltės paslauga nebuvo teikiama? "Jai nieko nereikės mokėti už gedimų šalinimą", – pateikė atsakymą P.Dambrauskas.
Pasitikslinome, ar mokestis bus lygiai toks, tarsi televiziją ji būtų galėjusi žiūrėti kada tik panorėjusi? Tuomet "Cgates" vadovas pastebėjo, kad abonentinis mokestis yra gana mažas, todėl ir abonentinis mokestis, išskaičiavus už kelias dienas, sumažėtų labai minimaliai.
"Tokiais atvejais klientui pasiūlome ne nuolaidą abonentiniam mokesčiui, o papildomą TV programų paketą mėnesiui", – sakė P.Dambrauskas. Tačiau toks sprendimas besiskundusiai kaunietei iki pokalbio su "Kauno diena" dar nebuvo siūlytas.
P.Dambrauskas minėjo, kad telefonu, kuriuo registruojami gedimai, atsiliepiama labai operatyviai. "Į 80 proc. skambučių atsiliepiama per 20 sek. Jokie bankai ir mobiliojo ryšio bendrovės taip greitai neatsiliepia. Pabandykite paskambinti patys", – siūlė vadovas.
Naujausi komentarai