„Įsėdau į 13-ojo maršruto troleibusą ir gavau tokią karščio bangą, kad, atrodė, jog skrisčiau į Malagą Ispanijoje. Nėra jokio kondicionieriaus, orlaidžių, ar liuko, langai neatsidaro – sėdėjau kaip šiltnamyje. O žinant, kad Lietuvoje greitai bus tokie karščiai kaip Ispanijoje, baisu, kad viešajame transporte nėra komforto. „Kauno autobusai“ giriasi, kad perka naują techniką – troleibusus, autobusus, bet, žiūriu, tie dėvėti, olandiški vis dar važinėja“, – plūdo su kauno.diena.lt redakcija susisiekusi kaunietė Kristina.
Pasak moters, pastaruoju metu 13-ojo maršruto troleibusai visi yra būtent tokie – prailginto tipo, su guma per vidurį. „Jei jau išleido šias „geldas“, galėjo bent kondicionierius užpildyti. Nors langas atsidarytų kaip senosiose „Škodose“, o čia niekas neatsidaro“, – piktinosi pašnekovė.
Skaitytojos nuotr.
Kaunietė sakė, kad diskomfortą minėtame troleibuse juto ne ji viena – vyresnio amžiaus keleivės esą nuo karščio vėdinosi skrybėlėmis. „Prakaitas žliaugė ir vairuotojui. Suprantu, kad jei kondicionierius būtų, jis jį įjungtų“, – svarstė Kristina.
Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio, šiuo metu visi penkiolika troleibusų, važiuojančių 13-uoju maršrutu, yra prailginto tipo, turintys papildomą variklį, – tokie gali tam tikrą laiką važiuoti be elektros. Šis aspektas šiuo metu, kai Kovo 11-osios gatvės atkarpoje nuo Taikos prospekto iki Vakcinavimo centro atliekami šilumos tiekimo tinklų rekonstravimo darbai, yra labai svarbus. „Šiuos troleibusus į gatves išleidome tik todėl, kad būtų nuvežti keleiviai. Kiti troleibusai negalėtų pravažiuoti. Kitokio varianto neturime“, – sakė pašnekovas.
Atrodė, jog skrisčiau į Malagą Ispanijoje. Nėra jokio kondicionieriaus, orlaidžių, ar liuko, langai neatsidaro – sėdėjau kaip šiltnamyje.
Pasak bendrovės generalinio direktoriaus, šiame troleibuse, kuriuo vyko kaunietė Kristina, kondicionierius yra tik nežinia – vairuotojas jo neįjungė, ar jis neveikia. „Aštuoniuose tokiuose troleibusuose yra kondicionieriai, o kituose septyniuose yra sudėtos orlaidės. Techninė tarnyba susisieks su vairuotoju ir paklaus, įjungęs jis kondicionierių, ar maršrute yra koks nors gedimas. Viską padarysime, kad keleiviai jaustųsi gerai“, – žadėjo M. Grigelis.
Tačiau užsiminė ir apie kitą galimą patiriamo diskomforto pusę – per tokius karščius, kokie šiuo metu yra Lietuvoje, viešajame transporte itin menkai gali gelbėti ir kondicionieriai. Taip, bendrovės generalinio direktoriaus teigimu, gali nutikti dėl paprastos priežasties – atsidarius troleibuso ar autobuso durims, į saloną priplūsta karšto oro, o kol nuvažiuojama iki kitos stotelės, kondicionierius galimai nespėja karšto oro išskaidyti taip greitai, kol durys vėl atidaromos.
Skaitytojos nuotr.
„Atsiprašome keleivių už nepatogumus. Viską, ką galėsime išspręsti techninėmis priemonėmis, tikrai tą ir padarysime“, – apgailestavo pašnekovas.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai