Kas suskaičiuos, kiek papildomų išlaidų patiria miestiečiai, kasdien sukdami ratus, nes Parodos gatvė uždaryta? Tačiau remontuoti ją neskubama – darbininkų čia neišvysi nei naktimis, nei sekmadieniais.
„Remontui uždaryta tokia svarbi miesto gatvė ir nedirbama naktimis?!“ - nuostabos negalėjo sulaikyti iš Los Andželo į Kauną atvykęs lietuvis Algis Gulbinas, kuris pats verčiasi statybomis.
Pasak jo, JAV naktį įjungiamas apšvietimas, darbai nesustoja kiaurą parą, kad eismo nepatogumus žmonės justų kiek įmanoma trumpiau.
Svečiui, kadaise gyvenusiam Kaune, nesuprantama, kodėl reikėjo išrausti visą Parodos gatvę. Pasak A.Gulbino, remontuojant gatves Amerikoje, tvarkoma viena gatvės pusė, o kita eismas leidžiamas. Išgirdęs, kad viena svarbiausių gatvių miesto susisiekimo sistemoje bus tvarkoma kone metus, jis negalėjo patikėti.
Parodos gatvę tvarkančios bendrovės „Fegda“ darbuotojų nesimato ne tik naktimis, bet ir sekmadieniais.
Dėl darbo spartos šioje gatvėje savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis patarė bendrauti su rangovu. Sutartyje su „Fegda“ numatyta, kad visi darbai turi būti užbaigti kitų metų birželį.
Tačiau rangovas yra žadėjęs, kad viešajam transportui bus leidžiama važiuoti jau artėjantį rugsėjį. Kada galės važiuoti ir likęs transportas, A.Pakalniškis teigė nežinantis, bet tikisi, kad taip pat rudenį. „Bus ne viskas užbaigta, tvarkys šaligatvius ir kita“,- komentavo savivaldybės atstovas.
„Gal ir dabar jau galėtume važiuoti, bet, matyt, viskas susiveda į kainą. Naktinis darbas yra brangesnis“, - svarstė A.Pakalniškis, paklaustas, ar darbai nepaspartėtų, jei būtų dirbama ne vien oficialiomis darbo valandomis.
Įmonės „Fegda“ projektų vadovas Vytautas Kubilius teigė negalįs atsakyti, kada bus atnaujintas eismas Parodos gatve. „Tikėkimės rudenį, nežinau. Yra daug problemų. Kokių? Telefonu paskambinate ir kažko norite“, - nenoriai kalbėjo „Fegdos“ atstovas.
Išgirdęs klausimą, kodėl nedirbama naktimis bei savaitgaliais, įmonės atstovas nustebo: „Naktimis? Nežinau, kad naktimis užsienyje dirbtų. Jei avarinės situacijos, taip, dirbama. Šeštadieniais mes dirbame, o sekmadieniais net prie Stalino nedirbome“, - priminė V.Kubilius. Pasak jo, viršvalandžius būtų galima dirbti tada, jei būtų būtinybė.
Parodos gatvės remonto darbams skirta apie 7,5 mln. litų. A.Pakalniškio žiniomis, šiuo metu po būsimu nauju asfaltu klojami nauji inžineriniai tinklai. Gatvę dengs naujo tipo asfaltbetonis, atsiras nauji šaligatviai, kurie bus skirti ne tiek pėstiesiems, bet ir dviratininkams.
Pačioje gatvėje atskiros juostos dviratininkai neturės. „Atsižvelgiant į gatvės plotį, bus paliktos keturios eismo juostos“, - pridūrė pašnekovas.
Šiuo metu Kaune taip pat yra remontuojamas Panemunės tiltas, Juozapavičiaus prospektas, dalis Radvilėnų plento. Taigi, vairuotojai ir kitose miesto vietose priversti sukti milžiniškus ratus.
Dar daugiau – dviračiu nutarę keliauti kai kurie kauniečiai buvo nemaloniai nustebinti – beveik visą liepą uždarytas Žaliakalnio funikulierius, kuriuo jie galėtų lengvai įveikti statų Žaliakalnio šlaitą.
Naujausi komentarai