Nemaloni staigmena
Kaunietis Arminas pasakojo, kad Aleksote, Veiverių g. 142E esančiame greito maisto restorane „Hesburger“ užsisakė mėsainį su šonine, bet gavo ne tik jį, bet ir vaikštinėjančių priedų.
„Teko pamatyti tokį vaizdą ir vaikščiojančius padarus po salotas, ar tai normalu? Jei vaikas net nematęs suvalgytų? Ir apsinuodytų? Kas liktų kaltas? Nežinau, kaip jausiuos pats, nes, manau, teko pasipildyti save tais baltymais“, – socialiniame tinkle „Facebook“ pasakojo klientas.
Skaitytojo nuotr.
Portalui kauno.diena.lt vaikinas nurodė, kad jį gerokai nustebino personalo elgesys. Apie salotose esančius vabzdžius pranešus personalui, šie tik pasijuokė, kad čia toks padažas. Dar kartą parodžius, kad po padažą vaikšto gyviai, pardavėjos mėsainį išmetė. Tačiau vyras pinigų už nekokybišką mistą taip ir neatgavo.
„Man pasakė, kad čia yra viskas normalu. Bet visgi jos išmetė mėsainį ir pasiūlė grąžinti pinigus. Tačiau mes pirkome du mėsainius ir jie buvo įmušti viename čekyje. Tai jos negalėjo grąžinti vienos sumos, sako: galim viską, o už tą aną mėsainį susimokėkite. Bet ten reikėjo rašyti prašymus, dėl pinigų grąžinimo ir pan. Apsisukau ir išėjau iš ten, nes jos ten negalėjo išskaidyti, o aš nenorėjau ten daugiau gaišti laiko“, – kalbėjo Arminas.
Vyras nurodė, kad pirmą kartą susiduria su tokia situacija, kad klientams būtų patiektas maistas, kuriame ropoja vabzdžiai. Jis apie tokius radinius mėsainyje pranešė Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai (VMVT), tačiau teigė, jog atsakymo iš šios institucijos dar negavo.
Nepatenkintų yra ir daugiau
Kadangi vyras savo istorija pasidalijo socialiniuose tinkluose bei prie įrašo pažymėjo „Hesburger Lietuva“ puslapį, netruko sulaukti komentarų, jog minėtas greito maisto restoranas Aleksote buvo nuvylęs ir kitus klientus.
„Prieš mėnesį nusipirkus mėsainį su šonine būtent Aleksoto „Herburgeryje“ apsinuodijau. Nuo vakaro iki kito vakaro buvo labai blogai, per visus glus ėjo viskas. Nepamiršiu tos nakties niekada, kai nuo tualeto negali toli nueiti“, – savo patirtimi pasidalijo vienas internautas.
„Pažįstamas dirba „Hesburgeryje“, minėjo nieko neimt su salotom, nes baltos kirmelytės būna. Na va, prašau, išsirideno vabaliukai. Ir visos tokios partijos su jais bus, tai dabar, kai imsit, pasižiūrėkit visad, kad pinigus grąžintų“, – teigė komentatorius.
Prieš mėnesį nusipirkus mėsainį su šonine būtent Aleksoto „Herburgeryje“ apsinuodijau.
Kiti internautai neslėpė pasibjaurėjimo pamatytu vaizdu. „Tragiškiausias „Herburger“ Kauno mieste“, – trumpai pakomentavo Darius.
„Aš ten dažnai valgiau. Net neatkreipiau dėmesio. Įdomu, kiek aš gyvūnėlių suvalgiau. Fui“, – pasišlykštėjimo neslėpė Justina.
„Hesburger“ pozicija
„Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela portalui kauno.diena.lt nurodė, kad sumuštinių gamyboje naudojamos „Frillice“ veislės salotos yra plaunamos restoranuose. Šis procesas esą atliekamas itin atidžiai ir kruopščiai.
„Kadangi salotos yra natūralus produktas ir jų auginimo aplinkoje gali pasitaikyti vabzdžių, tad yra tikimybė, kad jų pateks ant salotų lapų. Tokie nukrypimai dažniausiai pastebimi pradiniame salotų plovimo proceso etape ir gali būti pašalinti. Taigi, toks atvejis yra labai retas galutiniame produkte. Nepaisant to, jog tokia situacija labai reta, ji yra labai nemaloni, nes toks produktas neatitinka mūsų nustatytų kokybės standartų“, – teigė I.Salmela.
„Mes atsiprašome kliento dėl nemalonios patirties. Savo ruožtu informavome visus savo darbuotojus apie šį atvejį, kad toks natūralus produktas kaip salotos, kuris yra kruopščiai ir atidžiai plaunamas, būtų papildomai atidžiai peržiūrimas, ir sieksime, kad nemalonių atvejų būtų išvengta ateityje“, – pridūrė „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė.
Portalas kauno.diena.lt dėl šios situacijos uždavė klausimus VMVT atstovams. Kai tik gausime jų komentarus, tekstą papildysime.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai