Pamatė, kad prekė su defektu
„Kai supratau, kad situacija Lietuvoje dėl koronaviruso tampa neaiški, nusprendžiau iki visų neramumų, kovo 12 dieną, nusipirkti sodo vežimėlį, nes tuo metu man jo labai reikėjo. O kadangi pigu.lt interneto svetainėje buvo parašyta, kad prekę pristatys per vieną dieną, tikėjausi, kad kovo 13 dieną pirkinį atsiimsiu. Iš sodybos Prienų rajone tądien nuvažiavau į Kauną tvarkyti asmeninių reikalų ir laukiau žinutės iš pigu.lt atstovų, kada galėsiu atsiimti prekę. Tačiau man buvo pranešta, kad užsakymas vėluos, todėl pirkinį atsiimti galėsiu tik kovo 16 dieną“, – nemalonaus incidento priešistorę pasakojo kaunietė Vilma.
Pigu.lt elektroninės parduotuvės ekrano vaizdas
Minėtą dieną moteris sakė nuvykusi atsiimti sodo vežimėlio į pigu.lt atsiėmimo punktą, esantį V. Krėvės prospekte, prekybos centro „Rėda“ pastate, ir už prekę sumokėjusi grynaisiais. Tačiau kadangi tądien šalyje jau buvo paskelbtas karantinas, ji užsiminė dėl asmeninio saugumo tik pasiėmusi pirkinį ir jo neišpakavusi vietoje.
Skaitytojos Vilmos asm. archyvo nuotr.
„Dar buvo tik pati pradžia, kai kurie asmenys dėvėjo apsaugines veido kaukes, o kai kurie – ne. Nenorėjau ten tikrinti ir atidaryti dėžės, nes ji nemažai svėrė. Nuvykusi atgal į sodybą, sodo vežimėlį išpakavau ir pamačiau, kad nuleista jo padanga. Paskui telefonu paskambinau į pigu.lt ir pranešiau apie defektą. Atstovai patarė parašyti apie problemą elektroniniu paštu. Taip ir padariau, tik prie laiško nepridėjau nuotraukos, nes kai kalbėjausi, man pasakė, kad nuotrauką galiu pridėti arba ne. Pamaniau, jog apie pirkinio defektą pranešiau, nors nuotraukos ir nepridėjau, bet su manimi susisieks. Tačiau niekas taip ir nesusisiekė“, – detalizavo kaunietė.
Maitino pažadais
Žinios taip ir nesulaukusi, moteris teigė pigu.lt atstovams skambinusi dar kartą, tačiau buvusi paprašyta prie elektroninio laiško pridėti prekės defekto nuotrauką. Tai padariusi ji užsiminė ir raštu paprašiusi, kad pirkinys būtų pakeistas ir į Prienų rajoną pristatytas kurjerio, kad per karantiną jai netektų vėl vykti į Kauną.
„Jie pasakė, jog pirkinio į atsiėmimo punktą nuvežti ir grąžinti negalėsiu dėl karantino, turėsiu laukti kurjerio. Galvojau, jei užsisakysiu naują karutį, jie jį man atveš ir kartu pasiims senąjį užsakymą. Tačiau pigu.lt atstovai pasakė, kad jie nekeičia prekių, jas reikia grąžinti. Tai sužinojusi, užsisakiau naują karutį. Keturis kartus man buvo žadėta, kad prekės su defektu atsiimti į Prienų rajoną atvažiuos kurjeris, nes buvau taip nurodžiusi, tačiau taip ir neatvažiavo“, – skundėsi Vilma.
Grąžinusi pirkinį sulaukė žinučių
Galiausiai, kai kaunietės kantrybės taurė persipildė, ji neslėpė išsireikalavusi siuntos numerio ir pasiteiravusi, kurie kurjeriai yra atsakingi už pigu.lt siuntų išvežiojimą bei jiems paskambinusi.
„Man teigė, kad pasiimti karučio atvažiuos balandžio 17 dieną. Tačiau, kaip sužinojau, atstovai buvo nurodę kurjeriams mano adresą Kaune, nors ir prašiau, kad netinkamos naudoti prekės užsakymą atvažiuotų pasiimti į sodybą Prienų rajone. Būtų tekę pigu.lt pranešti, kad pakeistų nurodytą adresą. Pagalvojau, kad tai tikriausiai užtruks dar mėnesį, todėl į Kauną nuvykau pati ir balandžio 21 dieną kurjeriams atidaviau netinkamą prekę“, – nutikusios situacijos viražus vardijo pašnekovė.
Grąžinusi sodo vežimėlį, kaunietė neslėpė besitikėjusi, jog netrukus atgaus ir už pirkinį su defektu sumokėtus pinigus, tačiau ir čia jos laukė akibrokštas, nes balandžio 24 dieną moteris į telefoną gavo žinutę, pranešančią, jog jos kurjeriams prieš kelias dienas atiduota prekė yra priimta remontuoti. O tą pačią dieną, maždaug po minutės, ji sako buvusi informuota, kad sodo vežimėlis išsiųstas į servisą.
Kiek galima tyčiotis?! Iki šios dienos nesulaukiau jokios žinios ir pinigų niekas negrąžino. Karantinas yra karantinas, bet pinigų reikia.
„Gegužės 4 dieną į telefoną vėl gavau žinutę: „Apgailestaujame, tačiau jūsų prekės – sodo vežimėlio patikra, remontas gamintojo servise užtruko. Tikimės, kad netrukus galėsime pranešti apie baigtą prekės remontą. Ir toliau jus informuosime SMS žinute“. Pigu.lt atstovams paskambinau ir jau ne pirmą kartą pasakiau, kad nenoriu prekės taisyti, o noriu atgauti sumokėtus pinigus – 62, 28 euro. Kiek galima tyčiotis?! Iki šios dienos nesulaukiau jokios žinios ir pinigų niekas negrąžino. Karantinas yra karantinas, bet pinigų reikia. Be to, man teko dėl to kelis kartus vykti į Kauną. Maniau, kad jie rūpinasi savo klientais. Tačiau, pasirodo, jog svarbiausia nusipirkti prekę, o, jei reikia ją grąžinti dėl defekto, tada nėra jokios pagalbos“, – pasipiktinimo neslėpė pigu.lt aptarnavimu nusivylusi Vilma.
Priimti sprendimą paskubino žurnalistai
Iškart po pokalbio su kauniete, gegužės 7 dienos popietę, klausimus dėl susiklosčiusios nemalonios situacijos ir delsiamų grąžinti už grąžintą prekę sumokėtų pinigų, portalo kauno.diena.lt žurnalistai išsiuntė klausimus pigu.lt atstovams raštu.
Netrukus po to su redakcija susisiekė kaunietė Vilma ir pranešė, jog jai paskambino pigu.lt atstovai ir atsiprašė dėl vėluojančio pinigų už pirkinį grąžinimo, pažadėjo artimiausiu laiku juos pervesti į moters banko sąskaitą ir sumokėti papildomą kompensaciją už patirtus nepatogumus.
„Esu jums dėkinga, nes ko man nepavyko išspręsti beveik per du mėnesius, jūs išsprendėte per pusdienį. Paskambino, atsiprašė ir pasakė, kad per vieną-dvi dienas perves pinigus ir sumokės 40 eurų kompensaciją. Kai pamatysiu, kad pinigai pasiekė mano banko sąskaitą, iš karto informuosiu, kad pagaliau pervedė“, – džiaugėsi ilgą laiką su prašymais grąžinti sumokėtus pinigus lyg į sieną atsimušdavusi pašnekovė.
Įsivėlė žmogiška klaida?
Gegužės 8-osios rytą pigu.lt atstovų pozicijos dėl minėtos problemos pavyko sulaukti ir portalo žurnalistams. Pateiktame pigu.lt Komunikacijos vadovės Raimondos Strazdauskaitės atsakyme teigiama, kad kaunietei nutikusį atvejį pavyko išsiaiškinti ir geranoriškai išspręsti taip esą identifikuojant vidinio proceso spragas ar įsivėlusias žmogiškas klaidas.
Vilmanto Raupelio nuotr.
„Deja, tačiau karantinas ir išaugęs užsakymų skaičius mūsų partneriams sutrukdė laiku atvykti pas klientę ir paimti prekę. Taip mūsų komunikacijoje su klientu pasimetė dalis informacijos. Apgailestaujame dėl netiksliai pateiktos informacijos ir užtrukusio pinigų grąžinimo. Su kliente susisiekėme, viskas išsiaiškinta ir geranoriškai išspręsta“, – tikino ji.
Tiesa, portalo fotoreporteriui nuvykus į pigu.lt prekių atsiėmimo punktą V. Krėvės prospekte, prekybos centro „Rėda“ pastate, kur ir prasidėjo incidento užuomazgos, paaiškėjo, jog fizinė elektroninės parduotuvės būstinė iš minėtos vietos persikėlė į kitas patalpas.
Naujausi komentarai