„Lietuvos geležinkeliai” yra užsakę galimybių studiją dėl geležinkelio atšakos į Viešąjį logistikos centrą Karmėlavoje. Ši galimybių studija dar nebaigta.
Pasak Kauno oro uosto direktoriaus Arijando Šliupo, daugelyje šalių oro uostai sujungti su geležinkeliais.
„Keleivis, rinkdamasis kelionę į oro uostą geležinkeliu, bagažą jau palieka geležinkelio stotyje. Kauno oro uostas atidaro ir atidarys naujas linijas, todėl susisiekimas su oro uostu turi būti patogus ir kitų Lietuvos miestų gyventojams”, - aiškino A.Šliupas.
Norint, kad keleiviai naudotųsi geležinkelio paslaugomis, jiems turi būti patogu, traukiniai turi važiuoti ne vėžlio tempu ir kuo artimesniu keliu.
Savivaldybėje surengtame pasitarime buvo kalbėta apie atšakos vietą ir kryptį: ar ją įrengti nuo miesto centro, ar nuo Palemono. Administracijos direktorius Vygantas Gudėnas mano, kad tinkamiausias variantas būtų atšaka iš Palemono. „Čia kertasi keliai į kitus Lietuvos miestus”, - pastebėjo jis.
Mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis teigė, jog reikia viską daryti nedelsiant, kad nebūtų vėlu. „Galimybių studijoje turi būti numatytas susisiekimas ne tik su logistikos centru, bet ir keleivių vežimas į Karmėlavos oro uostą”, - sakė vicemeras.
Antras pagal dydį Lietuvoje tarptautinis Kauno oro uostas šiemet sausį-liepą aptarnavo 245 tūkst. keleivių - beveik 1 proc. daugiau nei pernai atitinkamais mėnesiais, kai buvo aptarnauta 243 tūkst. žmonių.
Šiuo metu keleivius iš Kauno tiesiogiai į Londoną, Dubliną, Birmingemą, Liverpulį, Frankfurtą, Brėmeną skraidina "Ryanair", tiesioginius skrydžius į Rygą siūlo Latvijos "airBaltic".
Naujausi komentarai